hallo allemaal

ik moet m'n verhaal even kwijt en hopelijk mag ik dat hier bij jullie doen..

ik ben moeder van een zoontje van 4, en heel erg trots en gelukkig met hem.! maar wil graag mijn liefde en geluk aan nog een kindje geven maar de grote wens van een tweede kindje blijft lang opzich wachten... aan gezien ik van onze zoon binnen 1 maand zwanger was..
we zijn nu bijna 2 jaar aan het proberen om zwanger te worden tot op heden is dat nog niet gelukt vorige week hebben we dan ook de stap gezet om naar de huisarts te gaan.. vandaag de eerste test gedaan een zaadonderzoek over 2 dagen krijgen we de uitslag.. dus 2 spannende dagen voor ons..

ik weet ik heb een er al een maar de wil is zoo groot voor een tweede dat het erg veel spanningen etc met zich meebrengt, voor velen van jullie zal dat misschien bekend in de oren klinken..
en ik wou dat de buitenwereld eens wat begripvoller was, want elke x de vraag krijgen: Van hoe lijkt t jij nog niet zwanger?? of nou er zit 4 jaar tussen word nu wel eens tijd voor een tweede??? doet soms erg pijn om te horen..

bedankt dat ik mijn verhaal hier kwijt mocht en wens jullie allemaal veel succes en geluk toe!!

liefs

Hoi voor anderen is het moeilijk zich erin te verplaatsen.

Mijn zus had het soortgelijk. De 1e door de pil een en de 2e lukte pas 5 jaar later. Echter kwam de 3e erdan meteen weer achteraan.

Hoesnel je de eerste x zwanger bent zegt helaas niets over een 2e x.

Bij ons lukte het helemaal niet. Maar als mensen commentaar gaven zeiden wik meteen hoe het zat.
Moet je eens kijken wie zich dan lullig voelt.

Openheid werkte voor ons het beste.

Hopelijk lukt het bij jullie snel en zijn er goede test resultaten

Groetjes

Lastig he, ik herken je verhaal. Wij zijn rond de eerste verjaardag van onze dochter begonnen voor een tweede kindje, maar ze wordt nu over een maand drie jaar. De eerste liet overigens ook al 1,5 jr op zich wachten, dus ik was wel een beetje voorbereid, maar ben in totaal al zo lang bezig met zwanger willen worden, dat ik het echt zat ben.

We krijgen best wel eens een vraag, en daar sta ik dan toch vaak met mijn mond vol tanden te mompelen over dat we nog genieten van de eerste, het druk is etc.
Echt uitspreken dat het niet lukt doen we maar naar een paar mensen. Op de één of andere manier kan ik het niet.

Sterkte met de uitslagen en evt. behandelingen.

Wenser

Terug
Bovenaan