Hallo allemaal

Hoi,
Ik ben nieuw hier dus hier mijn eerste kennismaking :)
Ik heet Kim en ben getrouwd met de liefste man op aarde :). We hebben samen een dochtertje van 2,5 jaar. Nu zijn we zwanger van de tweede :) ik ben op dit moment 16 weken zwanger (2 februari 2014 uitgerekend) en voor mijn gevoel schiet het al aardig op :) en dan vooral de buik! Die is in vergelijking met de eerste zwangerschap ENORM! Stiekem vind ik dat wel leuk, want ik vond het bij de vorige zwangerschap wel jammer dat het zo lang duurde totdat ik een buikje kreeg :)
Dit was wel zo'n beetje wat ik over mijzelf kan vertellen :) ik hoop nog veel leuke verhalen hier te lezen :)
 
Hoi Kim, gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier!!
Hier ook een mama van een dochter van 2,5, uitgerekend op 19 februari van onze 2e. Heel herkenbaar die buik. Ik zag een buikfoto van mn 1e zwangerschap en mn buik was toen bij 18 wk even groot als nu bij 13, 4 weken.
 
Jij ook gefeliciteerd maris85 :)
In het begin dacht ik bijna dat het er 2 waren :) maar het is er toch echt maar 1 :) heb niet zo veel buikfoto's van de eerste zwangerschap, maar iedereen om mij heen zegt ook dat het een wereld van verschil is. Misschien kunnen ze mij op het eind rollen :p hahaha
 
hoi kim,
gefeliciteerd en welkom hier ik ben ook 16 weken zwanger van de eerste en ben ook rond de 2de uitgerekend eerst was het de eerste na de termijn echo schoof het een dag op naar 2 dus spannend allemaal en leuk.

hou ons op de hoogte en geniet ervan !

 
Dag allemaal,
Ook ik ben nieuw hier. Leuk dat er een club is van toekomstige mama's die in dezelfde maand uitgerekend zijn. Ik ben zwanger van onze eerste en ben 12 februari uitgerekend. Succes allemaal met de zwangerschap!
 
Terug
Bovenaan