hallo anoniem

hallo anoniem,

ik las net de reacties op mijn berichtjes ik vind dat je best triest bezig bent maar spaar je de moeite ik en me vriend kunnen er best om lachen omdat we nog nooit zo een dom iemand hebben meegemaakt.
hier op dit forum zijn we er om elkaar te steunen in slechte en leuke tijden ook al kennen we elkaar niet.
en als je je eraan stoort ga dan lekker op een ander forum kijken. mocht je wel hier blijven dan kan ik je alleen maar zeggen dat jij hier de meest trieste persoon bent op dit forum en wij niet. laat iedereen lekker in zijn eigen waarde.
gr sappie

hallo sappie,
dank je wel dat je zo lekker toehapt! je maakt mijn dag helemaal goed!
dat je de moeite neemt om mij zo'n lang verhaal te schrijven, is alleen voor mij maar een compliment.
de groeten aan je kerel en wens hem maar veel sterkte, aangezien het aan hem moet liggen! volgens jouw!
de groeten van anoniem alias Jeanne! zo fijn he dat je nu weet hoe ik heet

Mensen aan het lachen maken is veel belangrijker dan al dat domme emotionele harmonen gedoe.Zwanger zijn moet iets moois zijn en wat jij aangeeft dat Jeanne een triest persoon is zegt meer over jezelf dan over Jeanne.Je geeft zelf aan dat jullie er om kunnen lachen,heerlijk toch?.Laat jij voortaan dan ook de mensen in hun waarde,want dit doe jezelf ook niet.

Goh, Kelly en Jeanne, jullie zijn wel dikke vriendinnen he?
Idereen een beetje belachelijk zitten maken.
Jammer hoor!
Maar ja, jullie zullen wel geestelijk iets mankeren........
Hebben jullie een ongeluk gehad of hadden jullie bij de geboorte al een hersen beschadiging.......
Als jullie je daarover gefrustreerd zijn ben je op het verkeerde forum hoor!
Doeiiiiiiiiiiiiiii

Helaas,ik kan je niet blij maken.
Ik ben namelijk moeder van 2 meiden en net een paar weken zwanger van de derde.
Jammer he?
Dat krijg je nou als je oordeelt over mensen niet kent.
Wie is hier nu de stomme doos!!!!!

Terug
Bovenaan