hallo baby, ben je daar nog...?????

Normaal als ik 's ochtends wakker wordt voel ik de baby na ongeveer 10 minuten bewegen.
Vanmorgen, werd rond 8 uur wakker, om 9 uur nog steeds geen baby gevoeld. Ik begon me al wat ongerust te maken. Dan maar de "trucjes" waar de baby eigenlijk altijd op reageert, tegen mijn buik aan duwen, op mijn rug liggen en een ijsje eten( de baby wordt , ik denk omdat het koud is, altijd erg bewegelijk als ik een ijsje eet) Maar wat ik ook deed, geen baby.

Eigenlijk op het moment dat ik had besloten dat ik niet langer ging wachten en de VK wilde bellen voelde ik een klein bescheiden schopje. Of verbeelde ik me dat omdat ik het zo graag wilde voelen..?!?!?!? Toch nog maar even wachten met bellen.
Uiteindelijk heeft de baby zich toch duidelijk laten voelen. Pffff wat was ik blij zeg!

Zou het door het weer kunnen dat de baby vandaag zo rustig is?

Die van mij zijn ook veel rustiger hoor! Ik denk dat het inderdaad door het weer komt...ze hebben het blijkbaar ook warm!

Ik maak me ook altijd heel veel zorgen als ik ze een tijdje niet voel. Bij mij reageren ze ook niet op duwen van buitenaf, misschien komt dat ook wel omdat er constant aan hem/haar geduwd word door broer of zus...

Als het zo warm is beweegd mijn buikbewoner ook veel minder en de schopjes zijn ook veel minder krachtig. Ik maak me er niet zo'n zorgen over. Door de warmte beweeg ik ook minder, dus dat zal bij de baby ook wel zo werken.
Maar als je twijfeld dat ik altijd de VK bellen hoor!
liefs

He meid, hier net zo, ook zoveel zorgen omdat het uren stil is in mijn buik. En dan als er dan wel wat beweging is is het niet zo heftig. Komt denk ik ook door de warmte, ik had het namelijk afgelopen weekend ook, en na die dikke regenbui, waardoor de temperatuur lager was, had ik weer een druk kindje. En nu het weer warmer is, is het weer stuk stiller. Heb het zo gehad met de warmte!!!!!

liefs

Die van mij was ook een aantal dagen beduidend rustiger. Echter heeft hij zich vanaf gisteren avond op een paar uur na flink laten voelen. Zelfs mijn vriend von het ongelooflijk dat een 1,5 kg wegend mannetje zo kon bewegen

liefs

soms gaat mijn buik zo erg te keer dat ik laatst bij de vk of dat wel ok was, het hoort erbij.
We weten nog niet wat t wordt maar in ieder geval een drukte makertje en ik denk dat ie er snel uit wil.

haha.. hier nog een...

ik merk dat hij nu 's avonds veel meer gaat bewegen, als het wat afkoelt... heb echt moeite met inslapen, omdat het kleine monstertje zo veel beweegt, terwijl hij eerst vele meer overdag bewoog... en 's avonds meestal maar minuutje of 10 en dan ging mini ook netjes slapen :p

Maar ja, misschien voel ik hem ook meer nu hij groter is :p

Terug
Bovenaan