Hallo??????Ben ik hier alleen op de VERJAARDAG van de koningin???? om 18;18

A

Anoniem

Guest
Ik geloof dat ik me een beetjes eenzaam en zielig voel!!
Kom net uit mijn werk iedereen in de kroeg is al ver heen dus om nu nog te gaan en lekker nuchter te zijn !!!!!???
Nou nee heeft er wel iemsnd zin in een lekker klets praatje????
MOPPIE

Hoi Hoi

Je bent niet de enige die alleen.
Ik ben net een paar uurtjes wakker, heb afgelopen nacht nachtdienst gehad.
Mijn man is ook lekker op stap. We zien er wrs  morgenvroeg weer.
Dus ik voel me ook een beetje eenzaam.

Groetjes Carol

En ????
Hoe staan jullie ervoor in de klusweek/ ongiweek. Of even Pauze!!

We hebben op dit moment pauze.
Ik heb pco, en ben bezig met clomid, afgelopen maand geen eisprong gehad, dus ben mijn menstruatie nog steeds aan het afwachten, dit is ondertussen alweer 45 dagen geleden.
Afgelopen week nog even met de assistente van de gynaecoloog gebeld. volgens haar moest ik het nog maar even afwachten.
Als ik volgende week nog niet ongi ben, dan nog maar eens terugbellen.

Ha Carol
Dat clomid is dat om je ovulatie op te wekken????
En word je ook niet ongi als je geen ovulatie hebt!
Of hoeft dat niet perse?
Wat ik me nu namelijk afvraag:
We zijn nu vanaf december bezig allebei nog jong, regelmatig ongi.
Waarom duurt het dan zolang?? Kan het dus zo zijn dat ik wel ongi word maar geen ovulatie krijg????Of niet?? Kan jij het me vertellen!!???
Ik hoor het graag!!
Groetjes Moppie

Hoi Moppie.

Je kunt volgens mij gewoon ongi worden, maar geen eisprong hebben.
Toevallig dat ik dat de vorige keer ook had gehad.
Ik had toen clomid gebruikt, maar er was geen eisprong geweest, en mijn menstruatie is gewoon gekomen, volgens mij noemen ze dat dan een ontrekkingsbloeding.
De clomid is idd om een eispring op te wekken, je hebt daar verschillende doseringen in.
Je begint eerst met 50 mg als je daar niet goed op reageert stap je over na 100mg.
Je zei we zijn beide jong, wat is jong.
Ik  ben 24 en mijn man wordt binnenkort 30.
In sept 04 zijn we getrouwd en toen ben ik ook gestopt met de pil. Mijn menstruatie bleef uit, en eind december ben ik doorverwezen naar de gynaecoloog. Toen is vrij snel bij mij PCO vastgesteld.
Ik heb het geluk dat mijn huisarts me snel wilde doorverwijzen (na 3 mnd), en dat hij me niet eerst een jaar heeft laten klussen.
Ik hoop dat de volgende clomidkuur wel aanslaat, dan kunnen we eindelijk eens voor het echt gaan klussen. Ik heb namelijk vanaf sept nog geen eisprong gehad.
gr

Ha Carol

He ook jullie zijn nog hartstikke jong. Wij zijn(Ik) 25, en 28 jaar.
Ik denk meer dat het een idee is. Als je natuurlijk op dit forum kijkt zijn er veel meer met ons die met spanning klussen en weer wachten.
Maar ik bedoel er hoeft niet altijd iets aan de hand te zijn en toch ga je zo denken om dat je er mee bezig bent hoe je het ook went of keert.
En om eerlijk te zijn   begin ik steeds minder te snappen hoe het kan gebeuren dat er mensen zijn die bv  de pil slikken 1 keer vergeten en dan gelijk zwanger zijn. Snap jij dat nou!!???
Wij zijn "al"  vanaf december bezig en het wil nog niet erg vlotten!!!
Nou ja wij hebben voor onszelf besloten na deze keer naar de huisarts te gaan.
Want wat je zegt stel er zit inderdaad iets niet helemaal goed, ben je al een jaar bezig voor "niets"!!!

Nou ja we gaan maar van het beste uit en gaan er met volle moed tegenaan(dan hopen we dat alles goed komt)
Groetjes Moppie

Ha Moppie.

Ik heb inderdaad ook weleens de gedachte: "wat is het toch allemaal oneerlijk verdeeld"
Snap het ook niet dat als een tiener een keer de pil vergeet, meteen zwanger is. Het is gewoon niet eerlijk.
Ik hoop dat als je naar de huisarts gaat, hij niet moeilijk doet om je door te verwijzen.
Vaak vinden ze toch dat je eerst een jaar moet klussen, voordat ze je doorverwijzen.
Ik werk af en toe nogal nauw samen met mijn eigen huisarts, en ik denk dat hij me daarom zo snel heeft doorverwezen. Het was wel een verzoek van mezelf, en ik denk dat hij het gewoon niet echt wilde weigeren.
Mijn cylclus voor  het  pil gebruik was ook erg onregelmatig, en erg hevige bloedingen.
Hoe was jou cylcus voor de pil?
Mijn schoonzus is op dit moment zwanger, ze is uitgeteld in november.
Mijn streven is dan ook op het moment dat zij uitgeteld is, dat ik dan eindelijk ook kan mededelen dat ik in blijde verwachting ben. Ik hoop dat het lukt .
gr. Carol

Terug
Bovenaan