Hallo ben ik weer

Hallo allemaal!!

Ik schrijf niet zo veel meer omdat ik gewoon niet veel meer te melden heb. Ik lees wel dagelijks mee hoor.

Ik zit in een dip omdat ik van de gyn dus 6 mnd moet wachten. En niet aan de IUI zoals mijn vorige gyn gezegt had. Ik had me daar helemaal op ingesteld en moet dus helemaal een gedachteswitch maken. Ook krijg ik mijn HSG pas na die 6 mnd..... Ik heb het een beetje gehad met de mmm!! Maar ik probeer positief te blijven en veel andere dingen te doen zodat ik niet teveel tijd alleen ben met mijn gedachten. Wordt er alleenmaar meer depri van.

Moest het ff kwijt, sorry voor zo'n depri bericht.

Wie komt binnenkort weer met goed nieuws op het forum??????
Iedereen veel succes met alles!!

Tot later Claudy

Hoi Claudy,

Wat balen meid! Ik kan me helemaal voorstellen dat je helemaal niet wil wachten!! Kun je niet aandringen of naar een ander ziekenhuis gaan? Aan de andere kant is een half jaar ook weer zo voorbij (ik heb het idee dat het heel snel gaat allemaal) en de kans dat je in dat half jaar gewoon zwanger raakt is natuurlijk te verwachten! Dit zou natuurlijk het allermooiste zijn en IUI is ook geen pretje lijkt me. Als je echt niet kunt wachten zou ik toch het ziekenhuis eens op stelten zetten! Mijn buuf deed dat ook en was meteen aan de beurt!
Een mooie reis maken 'nu het nog kan'is ook een leuke afleiding. Dat hebben wij de afgelopen 2 jaar gedaan en daar kun je heel erg naar uit kijken en het leidt erg af!

Succes meissie!
liefs Inge

Hoi Claudy,
Wat ontzettend balen dat je een half jaar moet wachten.Elke dag duurt lang als je iets graag wilt en het nog niet mag.Barst maar los hoor als je weer een depri dag hebt. Wij zijn ervoor om je op te vangen. Sterkte en liefs

Hoi Meiden,

Bedankt voor jullie steun. Ja ik wilde eerst ook mijn zkh op stelten zetten maar deed het niet. Ik ga het proberen en als het geestelijk te zwaar wordt dan trek ik aan de bel. Ik heb nog steeds de hoop dat het natuurlijk gebeurd want dat is het mooist en het best. Het gaat wel iets beter nu en we proberen het gewoon!!

Bedankt lieve meiden!

Liefs Claudy

Terug
Bovenaan