hallo ben ik weer

hallo allemaal mijn zwangerschap loopt niet zo voorspoedig dus helaas ik had met 22 week een nierbekontsteking en met 27 week lag ik in het ziekenhuis en helaas met 30 week weer met vroegtijdige weeen heb long rijping spuiten gehad en wee remmers heb er dikke week gelegen helaas toen ik net 4 dagen in huis weer was ben ik weer opgenomen in het zieken huis met weeen om de 5 minuten ben afgelopen vrijdag weer thuis gekomen met weer antibiotica kuur en weeenremmers die ik moet gebruiken tot ik 34 week heen ben dan mag het geboren worden {hopelijk niet }heb nu nog steeds last van harde buiken dus ben benieuwd wat er gaat gebeuren als ik met de remmers ga stoppen sta nu wel onder controle in het ziekenhuis en moet er ook bevallen dus allemaal heel erg spannend heb ook enorme last van mijn bekken kan me niet omdraaien in bed {hebben waterbed} en kan amper lopen ben blij dat ik morgen een ziekenhuis bed in huis krijg kan ik daar op liggen heb dus complete bedrust gekregen mag niets in de huishouding of wat dan ook doen vreselijk maar ja is niet anders morgen komt de buurvrouw voor me stofzuigen   dus mijn zwangerschp is niet zo om echt te genieten helaas hoop dat ik er een mooie gezonde dochter voor terugkrijg dan kga ik dubbel genieten ik hou jullie verder op de hoogte

33w2d

hai

Tjeetje wat een verhaal zeg.
hoop dat  de beeb  het zo lang mogelijk volhoud.
Dus warschijnlijk word je de eerste augustus mama met een baby.
hoop dat de kleine nog lekker even blijft zitten en extra kan aansterken.

Je moet nu zeker hele dag liggen?

nou veel sterkte meid.

groetjes 4 kidz

Over roosjes gaat het dus duidelijk niet!
En ik d8 dat ik het "moeilijk" had, zo zie je maar weer.

Probeer stress en dergelijke te vermijden...van stof gaat niemand dood, gelukkig heb je aardige mensen om je heen die je ondersteunen.
Welkom terug en Suc6 nog even!

groet, Hilal
33w2d

Hoi,

Nou, inderdaad zeg. Dat is niet echt/echt niet genieten van je zwangerschap.
Had je je zo anders voorgesteld...
Ik hoop dat het kindje nog even blijft zitten en er nu geen rare dingen meer gebeuren.

Veel sterkte!  

Liefs Manda 30.1

Is het je 1e kindje? Of lopen er al andere kindjes rond?
Wel fijn dat de buurvrouw komt stofzuigen.
Heb je voldoende hulp en afleiding?

Succes!!!

Groetjes Manda 30.2

Terug
Bovenaan