hallo allemaal mijn zwangerschap loopt niet zo voorspoedig dus helaas ik had met 22 week een nierbekontsteking en met 27 week lag ik in het ziekenhuis en helaas met 30 week weer met vroegtijdige weeen heb long rijping spuiten gehad en wee remmers heb er dikke week gelegen helaas toen ik net 4 dagen in huis weer was ben ik weer opgenomen in het zieken huis met weeen om de 5 minuten ben afgelopen vrijdag weer thuis gekomen met weer antibiotica kuur en weeenremmers die ik moet gebruiken tot ik 34 week heen ben dan mag het geboren worden {hopelijk niet }heb nu nog steeds last van harde buiken dus ben benieuwd wat er gaat gebeuren als ik met de remmers ga stoppen sta nu wel onder controle in het ziekenhuis en moet er ook bevallen dus allemaal heel erg spannend heb ook enorme last van mijn bekken kan me niet omdraaien in bed {hebben waterbed} en kan amper lopen ben blij dat ik morgen een ziekenhuis bed in huis krijg kan ik daar op liggen heb dus complete bedrust gekregen mag niets in de huishouding of wat dan ook doen vreselijk maar ja is niet anders morgen komt de buurvrouw voor me stofzuigen dus mijn zwangerschp is niet zo om echt te genieten helaas hoop dat ik er een mooie gezonde dochter voor terugkrijg dan kga ik dubbel genieten ik hou jullie verder op de hoogte
33w2d
33w2d