hallo, ben nieuw hier!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje jullie stukjes maar heb nog nooit gereageerd.
Ik vind het erg leuk om te lezen hoe jullie ervaringen zijn, heb er al een hoop van opgestoken.
Ik ben  sept 04 gestopt met de pil en vrij regelmatig ongi geworden. Nu ben ik 4,5 week overtijd en 5 testen verder (waarvan 2 bij de HA) en allemaal neg. Ben 2x bij de HA geweest en na een inwendig onderzoek (2x) denkt hij wel dat ik in een vroeg stadium zwanger ben (harde, vergrote baarmoeder), maar WAAROM voel ik dan niks????????? Ik heb wel vaak een harde opgeblazen buik, soms steken in mijn buik (re) en veel last van heldere afscheiding (bleh). Moet nu nog 1,5 week wachten voor een echo, dit duurt nog ZOOOOOOO lang en ik word gek van die onzekerheid. Wil zo graag kotsmisselijk zijn of pijn in de borsten, dan weet ik tenminste (bijna) zeker dat ik zwanger ben.
Hebben meer mensen hier ervaring mee???? Ik lees dit graag van jullie

groetjes

Hoi Yara,

Welkom op deze site. Je gaat het vast gezellig vinden hier.
Ik zelf lees ook meer dan dat ik reageer, maar zo af en toe laat ik een berichtje achter.

Vervelend voor je , die onzekerheid.
Kun je niet om een bloedtest vragen. Urinetesten zijn vaak "lichter", maar via je bloed kunnen ze zo zien of je zwanger bent of niet (heb ik ook maar van horen zeggen, maar je kunt het wellicht aan je HA vragen) Ik kan me voorstellen dat 1.5 week wachten op deze manier een eeuwigheid lijkt.

Hoop dat je gauw meer duidelijkheid zal krijgen.

Groetjes,
Linneke

Hoi Linneke,

Wat leuk dat je zo snel reageer
Ik heb  gisteren een bloedtest voorgesteld aan de HA (had ik hier op het forum gelezen)
maar hij zegt dat je hier geen zwangerschap mee aan  kan tonen (vreemd want ik lees hier geregeld over????)
Ik denk dat er niets anders op zit dan nog 1.5 week in spanning zitten
Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte.

groetjes yara

Hoi Yara

Ken het gevoel helemaal. Wij zitten in de 5 de ronde en iedere maand  een cyclus van  28 tot 31 dagen.  Vorige maand was ik 12 dagen'"overtijd" vrijdags huisarts gebeld die zei als je woensd. nog niet ongi bent een sfspraak maken. En jahoor dinsdag werd ik ongi!!!! Had toen ook geen verschijnselen(je een aantal tussen mijn oren!!!!)
Nu had ik afgelopen dinsd. ongi moeten worden op zijn laatst(bij 31 dagen cyclus)vandaag!!! We hebben besloten maandag een test te doen en hopen dan eindelijk goed nieuws te hebben!!!!

Bren ook een forum genootje zit ongeveer in het zelfde pakket als ik zij doet morgen een test!!!!!!!Dus ff met zijn allen duimen en hopen op goed nieuws!!!!!

En ja wat die verschijnselen betreft: ongi gevoel af en toe wat steken, en ik denk moeier te zijn dan anders!!!(Maar ja hoe zat dat verhaal van die oren van mij!!!!hahahah)

Nou succes gezellig dat je mee kletst en tot gauw!!!

Moppie

Nou die steken in mijn buik heb ik ook. Heel raar ook steeds ergens anders dan weer bovenaan dan weer onderaan en dan weer rechts of juist links heel irritant.

Ik probeer allerlei redenen te bedenken wat het zou kunnen zijn. Misschien heb ik wel last van mijn darmen (heb soms last van een spastische dikke darm, kun je ook kramp en zo van krijgen) dat zit natuurlijk door je hele buik. Misschien heb ik wel te weinig gedronken de laatste dagen.

Maar wat ik ook bedenk ik vind altijd wel een manier om toch weer te hopen dat ik zwanger ben. Dan heb ik het er met mijn moeder over (die weet dat we bezig zijn) en ook zij heeft haar twijfels of het dit keer misschien wel raak is vanwege die rare steken.

Maar ze probeert me ook met mijn beide voetjes op de grond te houden omdat ze bang is dat ik straks zo onwijs teleurgesteld zou zijn als toch blijkt dat het niet zo is.

Nou ja nog maar 13 dagen...pffff wat laaaaaang

Terug
Bovenaan