hallo ben ook zwanger

A

Anoniem

Guest
hallo

ik ben 23 jaar en ik ben 7 weken zwanger morgen. ik ben op 7 februari uitgerekend.
heb nu voornamelijk last van buikpijn en wat misselijkheid.

weet nog niet ze goed hoe het hier werkt ik had al een berichtje hier geplaatst maar kan hem nergens terug vinden.

dus ik heb maar een nieuw berichtje gemaakt.

Hallo Dana

Van Harte Gefeliciteerd met je zwangerschap
Hoop voor je dat je een fijne zwangerschap mag hebben en dat je er maar van mag genieten.

Groeten   Leona   25 weken en 2 dagen

dank je wel leona

mijn naam is trouwens angela maar die kon ik niet pakken als nickname

jij ook nog gefeliciteerd met je zwangerschap

groetjes angela

Lieve angela,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Ga er lekker van genieten!!

Liefs Kirry 19 weken en 4 dagen

Hoi Angela,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Probeer lekker te genieten van het kleintje in je buik. Ik ben 25 jaar en kom uit Sleeuwijk, volgens mij las ik dat je uit Woudrichem komt, dus dat is niet zover van elkaar vandaan.

Ik ben nu 19 weken van ons eerste kindje en ik was in het begin heel erg onzeker. Nu vind ik het super, krijg al een buikje (hoewel ik dat eerst dacht dat ik dat niet leuk zou vinden) En we mogen 3 juli voor de 20 weken echo. Dan schijn je het echt allemaal heel goed te kunnen zien. Dus ik ben benieuwd. Heb jij al een echo gehad om de termijn te laten bepalen?? Die hadden wij met 9 weken en dan is het echt nog maar een frummeltje van 2 cm, maar je bent er dan al trots op!

Ik hoop dat je niet al te misselijk ben, al ben ik dat helemaal niet geweest. Heb echt de meest ideale zwangerschap die een vrouw zich maar kan wensen. Wel emotioneel, stom he, kan om alles janken. Maar ach als dat alles is!

Wij moesten wel heel erg wennen aan het feit dat we een kindje krijgen. Stom he, je kijkt er zo naar uit en als het dan zover is dan denk je: oh wat nu. Maar dat is gelukkig over en ik ben er dolblij mee.

Groetjes Marloes

hi marloes

bedankt allereerst voor je beichtje

ik kom inderdaad uit woudrichem. ik zat ook te kijken of er iemand uit de buurt kwam.
ik ben nu 7 weken en 2 dagen. ik moet volgende week afspraak maken voor echo met 9 weken. ik moest eigenlijk komen met 10 a 11 weken maar dan zijn we op vakantie.

dat vind ik wel spannend hoor omdat het nog zo pril is en dan op vakantie te gaan ( we gaan naar tsjechie) maar we gaan met mijn ouders dus toch een vertrouwd gevoel.

volgens de huisarts hoef ik me geen zorgen te maken als ik maar goed naar mijn lichaam luister en op tijd mijn rust momenten pak.

maar jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je zwangerschap.

ben op het moment wel wat misselijk maar voornamelijk zwaar gevoel in buik.
slaap ook wat moeilijker in.

maar ja.

groetjes angela

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Geniet ervan.
Groetjes Rene 23w & 6d

Terug
Bovenaan