hallo Bo en Suus

Hoe gaat het met jullie?
Met mij gaat alles uitstekend hebben heerlijk vakantie gehad en zijn lekker uitgerust en verwend...tjonge wat is dat toch heerlijk he zo'n hotel lekker s'morgens en sávonds eten zonder er iets voor te hoefen doen,je kunt aan tafel gaan en walla hier is je eten.We hebben ook heerlijk gezwommen het was al met al gewoon fantastisch.en we hebben goed geklust,niet omdat het moest maar gewoon omdat we zin hadden.(anders ook wel,maar nu was er geen denken aan,dat het wel eens de goede tijd kon zijn,gewoon heerlijk relaxt)
Bo hoe gaat het nu met jou alles goed na de curretage en wanneer heb jij je HSG onderzoek? En Suus heb je al baad bij de accupunctuur?Hoop dat alles goed met jullie gaat en dat ik snel iets van jullie mag horen.
Heel veel liefs van Truida

Hee Truida,

Ook weer terug van weggeweest, lekker gehad zo te lezen! Waar zaten jullie?
Echt een oppepper he vakantie...

Met mij alles ok. Ben net weerbij de acu geweest en nu was het iets pijnlijker dan de 1e keer, maar goed te doen hoor. Wel grappig om de effecten mee te maken die hij creëert met zijn naalden en shiatsumassage...een aantal blokkades heeft ie al opgeheven, maarja bij mij blijven er nog genoég over, hahaha!

Was het ook de goede tijd om te klussen of niet? Zou wel een mooie bijkomstigheid zijn!

Doeg, Suus

Ja het was echt geweldig.we zouden eigenlijk naar zeeland gaan maar daar was het steeds slecht weer.mijn man houd dat bij op de pc,en in duitsland was het mooi weer dus zijn we naar hesborn geweest een heel klein dorpje in sauerland maar heel gemoedelijk en gezellig.en van daaruit kun je ook zo winterberg en medebach enzo in.We hebben in ieder geval genoeg van de omgeving gezien.En het was inderdaad de goede periode,ik was in huis en toen dacht ik er zo aan dus ik even uitrekenen enja hoor de goede week hahaha dus wie weet.Maar weet je ik voelde eerst altijd wel mijn eisprong maar naar dat HSG onderzoek niet meer,zou dit wl goed zijn.Misschien dat er toch wel iets verstopt zat dan.Anders vind ik het wel een beetje vreemd,maar ja daar zit ik maar niet te veel overin het zal wel goed komen.
Hoe vaak moet je er nog naar toe dan naar die acu?Of mag je dat zelf weten?Voel jij zelf ook dat hij die blokkades weg haalt of zegt hij dat?Ik vind dit namelijk enorm interessant,maar zelf durf ik zo iets niet.Heb al wel een paar keer mijn kaarten laten lezen door iemand en die zei toen inderdaad elke keer dat we medische hulp nodig waren,en nu zijn we naar het ziekenhuis geweest en laatst even weer laten leggen en toen zeiden de kaarten alles komt goed.We gingen naar het buitenland en daar werd ons kindje verwekt of daar komen we er axhter dat ik zwanger was,dus wie weet,we gaan namelijk in oktober nog een weekje barcelona.Daar moest ik toen direkt aan denken en ook aan die IUI waar we in september mee van start gaan.Dat wist diegene niet waar ik de kaarten laat leggen maar ja we zien wel.Ben ook 1 keer bij zo'n strijker geweest(paranormaal) en die zei toen dat er een bal in mijn buik zat die moest er eerst uit om er een ander balletje in te krjgen zeg maar,nou wie weet was dat wel een verklevingkje ofzo.We zien wel maar ondertussen krijg je toch wel weer meer hoop he,hoe dom dat misschien ook is,ik kan er niets aan doen.als je positieve berichten krijgt en dan is het misschien maar van zo iemand het doet toch wat met je.Nou nu weer genoeg gezeurd je zal wel denken jeetje wat een verhaal hahaha maar ja als ik eenmaal aan het typen ben kan ik bijna niet meer stoppen en wil ik je gewoon graag het hele verhaal vertellen.Ik hoop niet dat je het vervelend vind.
Veel liefs Truida
sorry nog voor het lange verhaal.

Hoi Truida,

Goh jullie hadden een goede timing dus tijdens de vakantie, spannend...

Ik vind je lange verhaal leuk hoor!
Ik hou ook van dat doormijmeren over die dingen, het geeft idd wat jij ook schreef toch een bepaalde houvast en positiviteit omdat ik daar zelf wél invloed op heb.
Ik heb nl. in het hele proces vaak verdriet en frustraties door de machteloosheid in alles.

Ik hoop van harte dat die kaartlezer(es) het bij het goed eind heeft joh!
Ik ben naar zo'n kaartenlezer of tarot nooit heen geweest, juist omdat ik dat niet durf! Ben bang dat ze zegt dat ze in mijn leven géén kinderen ziet dan ja daar denk ik liever niet aan! Je begrijpt het...dat is de ergste nachtmerrie van iedere meid hier...
Die acupuncturist heft blokkades op ja, bij mn voeten en in mn buik/lever.
Op het moment zelf voel ik er niet zoveel van, maar na afloop wel!
Gisteren voelde hij de energie op een bepaalde meridiaan stromen en daarna begonnen mn darmen heel hard te werken (bijna genant, ik ging er van gassen hihi! maargoed dat ie geen kaarsen had branden :)

Ik ben zelf eigenlijk ook heel nieuwsgierig geraakt door een artikel in de Margriet van een jaar terug, daarin schreef een vrouw haar verhaal met als kop "Zwanger mbv homeopathie".
Dat boeide me zo dat ik via de redactie het adres van die homeopaat kreeg. Alleen kwam deze man nogal commercieel en haastig op me over. Bovendien was het een onmogelijke afstand om te rijden, dus dat is over gegaan. Maar daardoor werd ik wel steeds meer geïnteresseerd hierin.

Zo ook weer een hele lap van mij!
Mag je in sept. direct met IUI beginnen of heb je al KI gehad?
Ik heb op 24/8 de intake voor IVF staan en hoop ook zsm de 1e poging te mogen doen... spannende tijden voor ons dit najaar! Gelukkkig heb jij een fijne break naar Barcelona, lijkt me ook zo'n mooie stad....lekker aan de tapas en spaanse wijntjes...heerlijk!

Tot snel,
liefs van Suus

Hoi Suus

Inderdaad ik verheug me nu ook alweer op die vakantie niet omdat wat de kaartlezer zei maar gewoon het lijkt me zo romantisch daar en daar hou ik wel van.
Aan de ene kant is dat natuurlijk ook wel een gok omdat je niet weet wat die persoon gaat zeggen,(wat er in je kaarten staat bedoel ik),maar ik heb er nooit aan gedacht eigenlijk dat hij zou zeggen dat we geen kinderen zouden krijgen.Raar he maar op de één of andere manier ben ik daar nooit bang voor geweest,hoe lang het nu ook alduurt,en ja soms denk je weleens ik word nooit moeder maar ja dat gevoel is ook zo weer weg.heb ik vaak alleen even als ik weer hoor dat er iemand zwanger is in mijn vriendenkring.Nog twee en dan hebben ze allemaal kinderen of zijn zwanger.En oja ik ben dan nummer drie hahaha.Maar die andere twee moeten er nog niet aandenken zeggen ze,zul je zo zien komen ze volgende week er aan kakken om te zeggen dat ze zwanger zijn.Had mijn ene vriendin toen ook en nog geen drie weken later kwam ze zeggen dat ze zwanger was,nou toen heb ik haar wel even verteld dat ik het stom vond dat ze zo tegen me gedaan had,ze had ook kunnen zeggen we weten nog niet wanneeer we kinderen willen of we zijn al wel bezig,toch?Ik vond dat mijn goed recht en je kunt zoiets toch ook wel tegen je vriendin zeggen,mijn man schrok er nogal van,die had niet verwacht dat ik dat toen zou zeggen,normaal wacht ik ook altijd tot ze weg zijn en zeg ik het tegen mijn man.Maar nu dus niet,ik had het die avond ook helemaal even gehad was zelf net weer ongesteld geworden.Maar gelukkig vatte mijn vriendin het goed op en hebben we natuurlijk ook even samen een potje zitten janken.Van blijdschap en misschien ook wel een klein beetje van verdriet van mijn kant.

Wat grappig zeg dat het op je darmen sloeg,raar he dat zo iemand toch iets bij je kan losmaken,dat vind ik altijd zo bijzonder.Mijn man gelooft er niet zo in,maar die zegt altijd wel als ik dat wil doen dan moet ik wel gaan,hij laat me daar wel vrij in hij zegt meer van baad het niet dan schaad het niet,beetje halve boer..hahahahahaha

Nou onze fertilliteitsarts die zei in juni dat we maar gaan beginnen met IUI in september,ze legde dat als volgt uit,Dan krijg ik voor mijn eisprong een spuit om mijn ei groter te laten worden(of sterker) en dan een paar uur later of een dag later moet mijn man met zijn produksie(hahaha) naar het ziekenhuis en dan gaan ze het goede zaad eruit halen en dat spuiten ze dan bij mij erweer in.Misschien ios het wel KI zo klinkt het anders wel.Maar zij zei dus we gaan over op IUI.En ik zou eigenlijk niet weten wat het verschil daarin is(dom he).
Maar als ik dus eind augustus ongesteld ben dan moest ik bellen en dan gaan ze mijn cyclus weer volgen tot op het goede moment en dan de rest.
Vind het allemaal wel spannend hoor.
Wie weet wat de toekomst ons brengt.Ooit zal het moment ook voor ons daarzijn denk je niet?

Zo nu weer genoeg geklets ik ga maar eens boodschappen doen want ik ben maandag jarig,heb ik wel zin aan, alleen die drukte de hele dag hahaha,maar ja je moet er wat voor over hebben he geen verjaardag geen cadeau's hahahaha

Veel liefs en tot gauw
Truida

Terug
Bovenaan