hallo Niempie en iedereen!!!
EINDELIJK na bijna 4 weken!!! kan ik sinds vandaag weer internetten ik heb zo vaak aan jullie gedacht echt het was een echt gemis hoor maar hier ben ik dus weer en ik zie meteen dat Niempie naar me vraagt wat leuk zeg!
We hadden vorige maand besloten ivm de verhuizing, (veel stress geregel verf en zwaar tillen),dat leek ons niet zo goed, niet te klussen en omdat ik een mk had gehad wilde ik eerst mijn menstruatie afwachen wanneer zou deze weer komen en hoe zou deze verlopen ( verloskundige had verteld dat deze na een mk extra heftig kon zijn) maar daar heb ik geen last van gehad.
Ik dacht dat het rond de 12 moest komen maar het werd uiteindelijk 18 mei dat ik weer voor de eerste keer na de miskraam ongi werd dus dat was allemaal goed verlopen.
We hebben deze maand in de vruchtbare dagen maar 1x geklust want we zaten net in de verhuizing dat we over moesten verhuizen dus dat was al zwaar genoeg al dat tillen en gedoe we hebben het net gehaald maar de avond voordat we over gingen verhuizen hebben we tot 1 uur in de nacht door moeten werken dus we waren te moe om nog te vrijen maar zondagavond nog op de juiste dag is het er toch nog van gekomen en ben dus weer helemaal bij met alles ben zo benieuwd ik ben nu alles bij elkaar 2 maanden verder en gelukkig is alles weer vanzelf goed gekomen dus mijn lichaam fuctioneerd gelukkig wel goed na de mk dat is al heel wat ja toch?!!
Mijn nieuwe nod dag is; Chili 34 jaar ronde 16 NOD dag;14 JUNI
hoop weer snel op jullie berichtjes!! veel liefs van Chili xx