Hallo collega zwangeren.

Vind het zo leuk om jullie stukjes te lezen, dat ik zelf ook maar eens een bijdrage zal doen.

Vind het nog allemaal erg onwerkelijk, maar mijn lijf laat me goed weten dat het echt waar is. Gelukkig maar een beetje misselijk. Wel om de dag super moe. Gelukkig werk ik voor mezelf dus ik doe het rustig aan. Valt me wel tegen dat er daardoor zo weinig uit mijn handen komt. Net nu we we weer eens bezig zijn met verbouwen. Wel een goede motivatie voor ons om eindelijk dat kleine kamertje af te maken. Gelijk over gestapt op waterbasis verf en al het zware werk laat ik natuurlijk lekker de mannen doen.

Hey mammapluis!!!

Van harte en welkom hier! Gezellig, de club wordt steeds groter! Hoe ver ben je en wat is je datum? Heb je al een echo gehad of gepland staan?

Groetjes charlotte

Hai mamapluis,

Welkom bij de club :) Gefeliciteerd met je zwangerschap en goed uitrusten hoor, is soms niet makkelijk maar laat de boel soms de boel en rust een beetje uit, erg gebeurd zoveel....

Ben ook benieuwd naar je echo en je uitgerekende datum.... Succes met jullie verbouwing en idd de zware klussen mogen de mannen doen, hihi!

Liefs Lynn.

Volgende week hebben we de eerste afspraak met de vk. Volgens onze schatting ben ik nu 7 weken en 2 dagen zwanger. Heb nog geen afspraak gemaakt voor de echo. Wil iig na de 10 weken pas een afspraak. Wat ik begreep is er dan tenminste een hoop te zien.

Een vriendin van me had de tip om niet te veel te rekenen en te plannen om zwanger te worden. Dat heeft goed gewerkt. Kan me dus niet eens meer te herinneren wanneer ik voor het laatst ongesteld was. Word dus nog spannend wat de datum betreft. Misschien wel kerstklokjes of vuurwerk.....

Die tip had ik ook gekregen maar helaas, ik ben een planner in alles wat los en vast zit dus ik was er meteen al veel mee bezig. Maar wel fijn dat er nog dames zijn die het wèl kunnen!!!

Terug
Bovenaan