hallo daar ben ik weer eindelijk in beeld???

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ben een een kleine week niet meer op het forum geweest onze computer had een virus!!!
Was erg afkikken moet ik zeggen en had zoveel aan jullie willen vertellen!!!
Maar nu kan het weer gelukkig, jippie!!!

Ben vorige week woensdag weer naar de frauenartz geweest en een echo gehad en het hartje klopte, echt een wonder hoor om dat te zien, en verders was alles goed en ik was natuurlijk erg blij mee!!!
Ben vandaag precies 7.5 week zwanger en voel van alles en ben nog steeds heel moe moe en misselijk natuurlijk en bandenpijn heb ik ook!!! Maar ja alles hoort erbij alles voor het wondertje toch!!!
Nou volgende week mag ik weer naar de frauenartz en hopelijk kan ik dan weer goed nieuws melden, wil natuurlijk weer een echo ben erg nieuwsgierig of het allemaal goed gegroeit is, we zullen zien!!!

Nou meiden jullie zijn weer op de hoogte!!
En jullie allemaal succes met alles!!!

Liefs Sandy

Computers zou je soms uit het raam willen gooien, maar ja zonder kunnen we ook niet meer.

Leven is zo iets bijzonder al helemaal als het groeit in je zelf. Geniet er van lekker rusten en luisteren na je lichaam dan komt het vast goed.

groetjes Chandra

He meisie

Onwijs gaaf nieuws. Ik ben een tijdtje niet op het forum geweest dus wis ook niet dat je zwanger was. Bij deze van harte en geniet er van. Het is je zo gegund. Heerlijk gevoel is dat he als je het hartje ziet kloppen.
Meid geniet er van.

Veel liefs berna

heeeeeeeeee

ik wilde net een berichtje gaan typen voor je waar je idd was en of alles nog goed ging met je!! maar gelukkig gaat alles heel goed!!! ik dacht dat wij dezelfde tijd waren maar jij bent toch langer zwanger dan ikke hahaha ik ben 7 weken en uitgerekend op 29 maart. heb nu 1 echo gehad met 6 weken maar daar was nog niks op te zien...ook helaas nog geen kloppend hartje...maar was ook nog wel heel vroeg zij VK dus over 2 weken mag ik weer terug en dan zie ik als het goed is een compleet minimensje!!! wel heel spannend omdat ik hartje nog niet heb gehoord en je blijft toch in spanning of het wel gaat kloppen hoor! zeker na een MK he!!

nou veel succes hoor en fijna dat alles goed met je gaat joh!!

liefs sweety (7w zw)

Ha meiden,

Sjonge ben net weer terug en voel me meteen weer thuis hier!!!
Wat lief van jullie die reacties!!!
Nou gaat echt goed met me en ik groei ook al een beetje mijn buikje wordt al zichtbaar, maar ben er erg trots op dus!!!
Nou meiden jullie ook succes met zwanger worden of zijn en tot snel maar weer!!!

Liefs Sandy

He meis wat lekker dat je het hartje al hebt kunnen horen, heerlijk.
Stelt je wel gerust denk ik.
Lees weleens op jullie zwanger zijn forum mee om te kijken hoe het met jullie gaat.
Alles gaat gelukkig goed, behalve dan met je pc haha.

Groetjes!!!!

Super voor je! Hopelijk heb je goed gestrooid!!!
Ben blij dat het goed met je gaat, geniet ervan!!!

Liefs Caroline

Fijn voor je dat het allemaal lekker loopt!
Geniet ervan!!!

groetjes Jelka

Terug
Bovenaan