Hallo, daar ben ik weer.

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,
Ik ben een tijdje niet online geweest, maar ben weer terug.
Omdat ik vorige maand zo teleurgesteld was dat ik niet zwanger was, heb ik toen even besloten dat ik er niet meer mee bezig wilde zijn. Ik werd gek van mezelf; zag overal om me heen mensen met een kinderwagen of mensen die vertelden dat ze zwanger waren. Ik was het helemaal zat, besloten met mijn man dat ik er even geen zin meer had om er zo bewust mee bezig te zijn. Ben gestopt met het slikken van foliumzuur, natuurlijk niet met klussen, want daarvoor is dat natuurlijk weer veel te leuk! En ik moet zeggen; er waren zelfs dagen dat ik er echt niet aan gedacht heb! Maar nu komt weer de tijd dat het kan zijn dat ik ongesteld ga worden (ik heb namelijk een enorm onregelmatige cyclus, tussen 28 en 45 dagen!) dus nu zit ik toch wel weer een beetje in spanning. Word ik het wel of niet?? Ik ben mezelf weer een beetje aan het gek maken, maar ik kan er niks aan doen. Ben ook weer misselijk, maar dat was de vorige maanden ook zo en toen was er ook niks aan de hand. En heb nu ook hoofdpijn, dat heb ik al in tijden niet gehad.
Geduld hebben dus maar weer.
Wie moet er nog meer (niet) ongesteld worden deze of volgende week??
Liefs Stefanie

He Stefanie,

Vervelend hè om er zo veel mee bezig te zijn. Dan word je soms echt gek van jezelf inderdaad. Elke keer die teleurstelling...
Ik moet volgende week dinsdag ongesteld worden, maar heb ook nog een onregelmatige cyclus (42-42-28). Dus maar weer afwachten wat het deze keer wordt...
Heel veel succes in ieder geval!

Groetjes Willeke

Hoi stefanie,

Ik heb rond 18 juli mijn NOD ( weet mn cyclus nog niet precies, eerste ronde ) dus ook voor mij een spannende tijd. Succes met wachten, zal voor je duimen

liefs happy

Hoi Willeke,

Ga je uit van de cyclus van 28 dagen of neem je een gemiddelde van je laatste keren? Ik heb morgen mijn NOD uitgaande van 28 dagen. Ben al wel een paar dagen wat rommelig in mijn buik, maar dat zal wel weer tussen mijn oren zitten.

Liefs Stefanie

Hoi Stefanie,

Ýk ben uitgegaan van een cyclus van 28 dagen. Zal weer weer niks van kloppen, maar anders duurt het naar mijn idee helemaal zo lang...
Geen idee of ik iets bijzonders voel eigenlijk. Heb wel een beetje opgezette buik, dus zal vast wel ongesteld gaan worden binnenkort... Maar ik ga voor je duimen hoor!

Liefs Willeke

Samen afwachten dus maar! Ik hoop zo dathet nu wel raak is, het zou nu heeeeeeel welkom zijn! Hoe lang zijn jullie al bezig?? Wij zijn sinds december met alles gestopt, maar ik ben al meer dan een jaar met de pil gestopt en kan nog niet zeggen dat ik een reglmatige cyclus heb.
Ik ben om gezondheidsredenen gestopt met de pil, en dat bevalt me wel heel goed, voel me over het algemeen veel fitter. Alleen het wachten op je ongesteldheid vind ik erg vervelend.
Liefs Stefanie

Hoi Stefanie,

Ik ben vanaf maart met de pil gestopt.  We hebben al een dochter van (net) twee jaar. Ik was er toen ik zwanger werd van ons dochtertje helemaal niet mee bezig om zwanger te worden. Was wel met de pil gestopt natuurlijk,  maar dacht gewoon van het komt wel een keer. Het was toen eigenlijk gelijk raak. Nu het deze keer niet zo is, merk ik dat ik er wel veel mee bezig ben. Ook wel heel leuk en bijzonder natuurlijk.
Nou, afwachten dan maar hè!

Liefs

Terug
Bovenaan