Hallo daar ben ik weer!

A

Anoniem

Guest
Hai hai

Afgelopen dinsdag zijn wij terug gekomen van een heerlijke vakantie in Mexico! Het vliegen ging heel goed! Het viel echt 100% mee! Thomas heeft lekker een beetje rond gewandeld en met andere kindertjes gespeeld.
Thomas heeft het heel erg naar zijn zin gehad. Het animatieteam van het hotel waren maar druk met Thomas vooral 'het hoofd' van de team, hij en Thomas waren de grootste vrienden haha. Thomas mocht (als hij wakker was) s'avonds op het podium komen om zijn danskunsten te laten zien echt lachen. Als er muziek is dan staat Thomas al te dansen. Dus het hele hotel kende Thomas 'The dancing guy' haha. Het was heel groot en super mooi hotel! Echt alles was super luxe! Er was vanalles te doen en de annimatie was heel leuk verzorgd. Ik zou er zo weer heen gaan! We zijn ook een dagje met een catamaran weggeweest.

Hier een paar foto's

Lekker relaxen in een hangmat

Trouwen op het strand (heel gaaf maar heel erg duur)

Strand met slecht weer opkomst  maar het zag er wel heel mooi uit

Thomas op het poduim (mama was net iets te laat met de camera)

Thomas aan het stuur van de catamaran 'schipahoy piraatjes!'

klein mexicaantje

hai!

Lekker hoor zo'n ijsje!

Thomas 'star friend'

samen met mama

Thomas en zijn grote vriend! Hij nam Thomas steeds mee en liep maar achter Thomas aan haha heel erg leuk!

Leuk hoor zo'n voet douche

De laatste om het af te leren!

Liefs Esther en Thomas

Hoi Esther,

Zucht, zwijmel................ Wat een mooi kereltje, wat een prachtige locatie en wat een heerlijk relaxte vakantie moet dit zijn geweest! En hier kan je gelijk door met de pepernoten haha.

Welkom terug!!!

Groetjes
Susan

Hoidiehoi!!

Leuk dat je er weer bent!
Ik kan je foto's niet zien, maar ik kan me er iets bij voorstellen (ik zie je foto's overigens niet omdat ik op mijn werk ben) Wat zullen julliew trots op Thomas zijn!

Nou meis, succes met bijlezen!
Liefs Annet

Hoi,

Ziet er prachtig uit allemaal zeg!! Waanzinnig!
En wat een mooie foto's..

Blij dat je er weer bent!

Esmé mv Kay

Mooie foto's hoor! Thomas kan dus toch wel in de camera kijken.

Heb je even bij kunnen tanken?

Welkom terug hoor!

Groetjes,Marieke en een knuffel van Lyanne

Welkom thuis!!!

Wat een waanzinnig leuke foto's, zo te zien hebben jullie een topvakantie gehad.
En dan kom je weer heerlijk in een druilerig kikkerlandje!!!
Volgens mij wordt (is!)  Thomas een echte entertainer, wat heeft jou mannetje toch een leuk koppie.

groetjes Daniëlle.

Welkom terug! Lekker uitgerust? Prachtige foto's zeg.

Groetjes,
Nelly.

Heerlijk!!!

...zit gelijk te denken dat ik maar weer eens iets moet gaan boeken, voor januari ofzo, naar een lekker warm oord, hmmmmm... werkt aanstekelijk die fantastiche foto’s.

Terug
Bovenaan