Hallo dames, aankomende tijd niet zo actief op het forum.

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Net nog even twee berichtjes geplaatst maar zal een tijdje niet zo actief op het forum zijn. Het gaat namelijk heel slecht met mijn vader en ga me daar de komende tijd even op richten het is namelijk nog heel erg onzeker of hij er weer boven op komt of niet.

Ik zal proberen om wel af en toe te lezen, want ik wil natuurlijk wel op de hoogte blijven van wat er allemaal gebeurd.

Ik wens iedereen die zwanger is hele fijne zwangerschap toe en iedereen die nog druk aan het klussen is of moeten wachten of overtijd zijn heel veel succes!

Liefs Cindy

Lieve Cindy

wat naar om te horen dat je vader zo ziek is.Er gaat niets boven gezondheid.Ik hoop dat het allemaal goed gaat verlopen en wens je dan ook veel sterkte toe.

Mijn ouders zijn ook erg ziek dus ik weet hoe erg dat is.Bovendien zijn mijn schoonouders nog niet zo lang geleden allebei overleden ook vanwege hun gezondheid.Dit is erg slopend en ik begrijp dat je dan geen behoefte eraan hebt om je  met andere dingen   bezig te houden.
Misschien nu je ook niet zo erg bewust met zwanger zijn bezig zal zijn lukt dat juist wel.En misschien kan je dat wel als eerste vertellen tegen je vader.Goed nieuws kan hij erg goed gebruiken nu.

Ik duim voor je op alle fronten meissie!en hoop gauw een beter bericht van je te lezen.

dikke knuffel Cindy

heel veel sterkte toegewenst ik hoop dat jullie wat steun aan elkaar hebben

liefs leetje

Hoi Cindy,

Ik wil je even heel erg veel sterkte wensen met je vader en ik hoop
dat het straks weer beter met hem gaat. Ik zal een extra kaarsje aansteken
voor jou in de hoop dat het helpen gaat.

Veel liefs Simone.

Terug
Bovenaan