hallo dames, ben ik weer ;p

Hallo allemaal,

Ik ben weer zwanger!! Hartstikke leuk maar ook weer doodeng. Ik heb in 3 jaar tijd 4 miskramen gehad (waarvan 2 curretages) en ik vind t nu weer zo doodeng. Maar ben ook helemaal blij natuurlijk.
Vanmorgen heb ik getest en ik moet t even ergens kwijt en omdat ik zo onzeker ben over alles wil ik t natuurlijk nog niet rond gaan bazuinen. Dus ik hoop dat ik tegen jullie aan mag kletsen.

Hoe lang ik precies zwanger ben weet ik niet omdat ik een onregelmatige cyclus heb sinds mijn laatste curretage (maart) maar als ik mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie invul kom ik uit op een uitgerekende datum op 29 februari (natuurlijk, zal ook eens niet iets aparts hebben hahah).

Het rare is dat deze zwangerschap in deze maand ook in mijn jaarhoroscoop stond. Ben normaal niet zo spiritueel maar er waren al meer dingen uitgekomen die precies klopte dus toen ik vanmorgen testte had ik zoiets van goh weer goed haha.

Nou ik wens iedereen een fijne zwangerschap en tot later.

xx Sweetmama
 
he meis van harte gefeliciteerd, ik snap heel goed hoe je je voelt en snap dat je heel onzeker ben en dat je pas kan gaan genieten als je de kleine voelt bewegen.

Je kan altijd tegen ons zeuren, klagen, praten, wat dan ook daar is het forum voor.

Heel veel s6 ermee, kweet niet of het je eerste kindje wordt ( niet zwangerschap want dat snap ik )

liefs
 
Dank je wel.

Nee ik heb al een zoontje van 4. En mijn man en ik hadden ook tegen elkaar gezegd dat als t dit jaar niet meer zou lukken dat we het dan bij 1 zouden houden omdat ik 5 jaar leeftijdsverschil de max vind. Maar goed die zwangerschap heb ik niet volgemaakt ivm hoge bloeddruk en daarom sta ik nu onder controle van een gyn.

Dus die moet ik ook nog even bellen voor een afspraak.

xx
 
dank je wel.

Ik heb net een afspraak gemaakt bij de gyn en kan 13 juli al terecht voor de termijn bepaling maar we gaan nu even uit van 5,5 week zwangerschap.

xx
 
Terug
Bovenaan