hallo dames, ik wil me even voorstellen

Ik ben Sabine en ben voor de tweede keer zwanger.
De eerste keer is uitgelopen tot een miskraam, met 6 weken. Ik heb gisteren de intake gehad en ben 8 weken en 5 dagen zwanger. Mijn man en ik waren super blij om ons kindje weer te zien. Met 6 weken heb ik ook een echo gehad, maar daar was alleen nog maar een vlekje te zien, nu zagen we een vorm. Echt bijzonder om te zien. Evengoed ben ik nog een beetje bang dat het weer misgaat, maar daar probeer ik zo min mogelijk aan te denken.

Groetjes Sabine

Hallo Sabine...

Gefeliciteerd en welkom bij de club :)

Wel bizar ik geloof dat alle vrouwen hier een miskraam achter de rug hebben...
We zitten echt allemaal in het zelfde schuitje toch lady's???

Dus je bent begin juli uitgerekend? Spannend.

liefs Renaat

gefeliciteerd Sabine met je zwangerschap...

en idd zijn er al veel meiden die een miskraam mee gemaakt hebben zo ikook! dus kunnen er allemaal mee over praten! Blijft je achtervolgen en hopen dat dan nu wel goed mag gaan! zo spannend is het dan!

We slepen met elkaar erdoor heen he!

groetjes inkie

gefeliciteerd Sabine met je zwangerschap...

en idd zijn er al veel meiden die een miskraam mee gemaakt hebben zo ikook! dus kunnen er allemaal mee over praten! Blijft je achtervolgen en hopen dat dan nu wel goed mag gaan! zo spannend is het dan!

We slepen met elkaar erdoor heen he!

groetjes inkie

Gefeliciteerd meid! En welkom hier!

Ook ik sta er van te kijken hoeveel meiden hier een miskraam hebben gehad... Godzijdank heb ik dat zelf nooit meegemaakt, maar het lijkt me echt verschrikkelijk...

Lucht hier lekker je hart!!!

Sabine,

Gefeliciteerd en welkom hier.

Dat klinkt erg goed. Volgens mij gaan wij gelijk op. Ben je ook 4 juli uitgerekend?

Idd heel veel meiden hier die een miskraam of meerdere hebben gehad. Helaas ben ik daar ook 1 van, maar we slepen elkaar er hier wel doorheen.

Liefs grotebroer

Terug
Bovenaan