hallo dames

A

Anoniem

Guest
ben een poosje niet hier geweest, en ga zo even jullie ontwikkelingen lezen.

ik had vandaag eigenlijk ongesteld moeten worden, maar helemaal niets. ik voel ook helemaal niets, normaal dan rommelt het en heb ik erge last van m'n rug maar ik voel nog helemaal geen voortekenen. dit zou eigenlijk ook de eerste keer weer moeten zijn na de pil, dus ik ga ervan uit dat m'n lichaam gewoon de kluts kwijt is!

heb wel met m'n vriend afgesproken, dat als er half december nog niets is en ook geen rommel verschijnselen dat ik dan ga testen. je weet immers maar nooit!

ik had nog even een vraagje, als je gaat temperaturen, wanneer kun je dat dan het beste doen? met wat voor termometer en is het beste rectaal of oraal te doen? dacht ik vraag het even, want ik heb helemaal geen termometer, ja één in de vorm van een fopspeen, voor een euro op de kop getikt bij media markt. maar das hopelijk voor de toekomst!

groetjes...

Je kan het beste 's ochtend meten en dan het beste rectaal. Ik heb het altijd oraal gedaan en dat ging ook uitstekend. Op deze manier ben ik tien maanden geleden zwanger geraakt. Dus als je het goed onder de knie hebt kan je er heel veel aan zien. Je moet dan wel elke dag op de zelfde tijd meten. Als je een keer heel laat naar bed bent gegaan kan de meting ook niet helemaal kloppen.

Liefs MP

dank je voor de duidelijkheid! een beetje advies kan nooit kwaad toch?

ik wil het deze maand nog niet gaan doen, eerst de feestdagen even afwachten( stress, stress en nog eens stress, hihihi) tuurlijk gaan we wel klussen tussen de sint, de kerstman en het vuurwerk door. misschien laten ze zelfs wel een "cadeautje"achter?

en zo niet, dan is mijn goede voornemen, een termometer kopen!

liefs mij

als je gaat tempen dan moet je dat doen nadat je wakker bent geworden. Niet eerst even naar de wc ofzo want dat kan je temp ook laten oplopen. (tip van de gyn)dus eerst tempen en dan inspannen!

Terug
Bovenaan