hallo,dames

Hallo,allemaal
wat duurt wachten toch lang,ik heb er genoeg van jullie denk ik ook wel,
Ik was 29 maart uitgerekend maar tot hede toe,helemaal niets,behalve vanacht werd ik wakker met buikkrampen,die lichter werden en weer sterker,zijn dat weeen,en me buik was hard,Morgen gelukkig naar de verloskundige,en dan wordt ik gestript,Ik wil als er geen ontsluiting is,en ze kan dan niets doen,wil ik worden ingeleid,via infuus,Als ze dat tenminste doet.Hopelijk reageren jullie op mijn,trouwens heeft iemand al iets gehoord van Agnes,Nou de groeten allemaal
groetjes Angelique(22jr 1e 29/3)dus vandaag 41weken en 2 dagen

Hoi,
lastig he, dat wachten. En zeker als je al voorweeen gehad hebt. Ik ben nu 37 weken zwanger en aangezien mijn eerste via een inleiding kwam met 41 weken en deze nog erg hoog zit, zal ik ook wel overtijd gaan. Strippen gaat inderdaad pas als je wat ontsluiting hebt, maar dat is inleiden met infuus ook. Vaak wordt je dan eerst behandeld met een soort gel. En ALS je ingeleidt wordt dan is dat altijd in het ziekenhuis en vaak onder begeleiding van een gynaecoloog/arts-assistent. Bedenk wel bij een inleiding mag je dus niet meer van je bed af en wordt continu de hartslag van de baby gemeten, dus als het spontaan komt, zou ik toch daarvoor kiezen, ik hoop bij mij nu ook dat het spontaan begint. Veel succes.

Hoi Meiden,
Ik weet precies wat jullie door maken. Ze hebben mij namelijk tot 43 weken door laten lopen. En uiteindelijk ben ik dus ook aan het infuus gelegd, want ook de gel deed niets. Ik heb er erg tegenop gezien, maar echt het valt allemaal reuze mee en ik had echt geen makkelijke bevalling. (weeenstorm)Mocht jullie dat ook overkomen vraag dan naar lachgas je versuft dan een beetje en is het echt goed te doen. Ik wens jullie nog veel sterkte en geloof mij straks missen jullie die buik misschien nog wel.

groetjes linda

Terug
Bovenaan