hallo dames

hoi dames

ja ik was eerst joyce22 maar aangezien ik al 23 ben geworden heb ik dat maar veranderd.
ik mag me ook weer opnieuw bij jullie aan sluiten want mijn zwangerschap is afgebroken.
we hebben heel ff op die roze wolk mogen zitten maar dat is helaas voorbij.
ik wens jullie ook veel sterkte toe en we gaan er voor dames

kus joyce23

Jeetje Joyce!!!!

Dat is ff schrikken!!
Hoever was je?
Ik wens jou en je mannetje heel veel sterkte en als je er over wilt schrijven zien we het wel heh... wij zullen je proberen te steunen hoor meid!!

Liefs Lill.

Wat vervelend voor jullie Joyce!! Veel sterkte ermee! we hadden je natuurlijk onder deze omstandigheden liever niet terug gezien. Jammer dat moeder natuur er anders over denkt!
Je kan hier altijd je verhaal kwijt maar dat wist je natuurlijk al!

Liefs Inge

Wat erg Joyce!!!

Ik dacht dat jij het niet was door die 23 had het al wel gelezen op het andere forum....
O meid, Waarom mogen wij ook niet zo genieten van een onbezorgde zwangerschap??? Ik heb mijn mk ook net gehad (juli). Wat erg ik krijg er tranen van in mijn ogen. Ik ben de tel al kwijt van hoeveel mk's er al geweest zijn daar.

Ik wens je alle sterkte van de wereld en hou je taai. Laat je verdriet wel toe om alles te verwerken. Ik ben er ook nog niet klaar mee hoor, naam je tijd.

Liefs Claudy

ja omdat ik 23 ben geworden heb ik at maar gelij mee veranderd in mijn nickname.
jullie bedankt voor de lieve berichtjes meiden.
ik was 6 weken en 3 dagen maar op de echo was vroeger waarschijnlijk is het vruchtje al gestopt met groeien bij de 4 a 5 weken.
ik wens jullie ook veel sterkte toe

dikke kus van mij

Terug
Bovenaan