Hallo dames

Hallo dames,

nou helaas daar ben ik dan, kom net van het maart 2005 forum. Ik zal me even voorstellen. Ik ben Nienke, 29 jaar, bezig zwanger te worden sinds Jan. 2004, heb al een prachtdochter van 18 maanden en net gisteren gehoord (met 12 weken) dat het met 8 weken mis gegaan is. Ben erg verdrietig. Wordt vrijdag gecuriteerd.
Ik hoop dat ik hier wat info en
herkenning vind. Zou een van jullie mij op de lijst erbij willen zetten, weet niet hoe dat moet.
Nou alvast bedankt.

groetjes Nienke

Lieve Nienke!
Jeetje wat rot voor je!!!
Op dit forum zul je absoluut herkenning en info vinden want iedereen zit in hetzelfde schuitje helaas!
Meid, ik hoop dat jij en je partner het een plaatsje kunnen geven als jullie daar aan toe zijn.
Heel veel sterkte! Groeten S

Hallo Nienke,
Ten eerste wil ik je veel sterkte toewensen want dit is wel een hele vervelende periode.
Ik heb zelf ook een curretage gehad en ik wil je wat dat betreft even een hart onder de riem steken.
Het is mij erg meegevallen. Ik was blij dat het vruchtje uiteindelijk niet meer in mijn buik zat omdat mijn lijf me al een paar weken voor de gek hield. In het ziekenhuis zijn ze over het algemeen heel begripvol.
Veel sterkte vrijdag.
Groetjes van Caroline

Hoi Nienke,
Ik weet hoe je je voelt.Ik hoorde het pas in week 11 bij de verloskundige dat het in week 7 mis was gegaan.Zodra je in het ziekenhuis komt dan mag je je uitkleden en krijg je een mouwloos en kort schort aan en dan geven ze je een zetpil, die je in je achterste moet stoppen en dan moet je even wachten(bij mij duurde het een half uur)en dan word je naar de hal v/d operatiezaal gebracht waar je een infuus krijgt en ze vragen altijd nog even voor de zekerheid waar je voor komt.Daarna wordt je naar de operatiezaal gebracht.De rest zal je vast in je folder gelezen hebben.Ik vond het ook erg meevallen en ook de narcose.Ik voelde me alleen wel erg verdrietig en naar, omdat je je toch helemaal bloot moet geven.Je hoeft verder nergens bang voor te zijn.Voordat je het weet ben je weer thuis.Dikke zoen en veel sterkte en succes.

Heel veel sterkte vandaag.
Bij mij hebben ze de eerste keer ook gecurreteerd,en was inderdaad ook 'blij'dat mijn lichaam me niet meer voor de gek kon houden. Het blijft moeilij en je hebt er tijd voor nodig om het een plekje te kunnen geven. Schrijf hier lekker van je af!
An

Terug
Bovenaan