Hoe gaat het met jullie?? Hier alles ok, al wordt het langzamerhand wel wat zwaarder. Deze week heb ik lekker een weekje vrij, en omdat mijn kids wel school hebben (die hadden afgelopen week vakantie), ga ik heerlijk de babykamer afmaken! Ben druk bezig met schilderen en behangen, en het wordt echt prachtig!!
Dinsdag alweer 26 weekjes, het begint langzaam toch wat op te schieten! Na deze week nog 8 weken werken, tot mijn verlof! Daar kijk ik wel een beetje tegen op, maar goed, 8 weken zijn ook zo weer om zullen we maar denken, en dan begint het toch echt serieus op te schieten!
Ik probeer echt goed bewust te genieten van mijn laatste zwangerschap (want = 4e kindje...), maar ben super ongeduldig, van mij mag het wel om zijn! Nou, nog een week of 14 (hopelijk 12), heb ik mijn kleine kereltje in mijn armen!
Hoe gaat het met jullie dames? Ook zo ongeduldig of genieten jullie nog volop?
Groetjes, Yvette
Dinsdag alweer 26 weekjes, het begint langzaam toch wat op te schieten! Na deze week nog 8 weken werken, tot mijn verlof! Daar kijk ik wel een beetje tegen op, maar goed, 8 weken zijn ook zo weer om zullen we maar denken, en dan begint het toch echt serieus op te schieten!
Ik probeer echt goed bewust te genieten van mijn laatste zwangerschap (want = 4e kindje...), maar ben super ongeduldig, van mij mag het wel om zijn! Nou, nog een week of 14 (hopelijk 12), heb ik mijn kleine kereltje in mijn armen!
Hoe gaat het met jullie dames? Ook zo ongeduldig of genieten jullie nog volop?
Groetjes, Yvette