hallo dames!

Hoe gaat het met jullie?? Hier alles ok, al wordt het langzamerhand wel wat zwaarder. Deze week heb ik lekker een weekje vrij, en omdat mijn kids wel school hebben (die hadden afgelopen week vakantie), ga ik heerlijk de babykamer afmaken! Ben druk bezig met schilderen en behangen, en het wordt echt prachtig!!
Dinsdag alweer 26 weekjes, het begint langzaam toch wat op te schieten! Na deze week nog 8 weken werken, tot mijn verlof! Daar kijk ik wel een beetje tegen op, maar goed, 8 weken zijn ook zo weer om zullen we maar denken, en dan begint het toch echt serieus op te schieten!
Ik probeer echt goed bewust te genieten van mijn laatste zwangerschap (want = 4e kindje...), maar ben super ongeduldig, van mij mag het wel om zijn! Nou, nog een week of 14 (hopelijk 12), heb ik mijn kleine kereltje in mijn armen!
Hoe gaat het met jullie dames? Ook zo ongeduldig of genieten jullie nog volop?
Groetjes, Yvette

Hoi,

Ik ken dat ongeduldige gevoel wel.
Van mij mag die kleine ook wel komen.
Ben morgen ook 26 weken en dus ook 2 juni uitgerekend.
Ik zit helaas al vanaf 5 januari thuis met bekkeninstabiliteit, dus das ff minder.
Ik vind het nu met nr 2 ook zwaarder, maar komt denk ik ook omdat ik inmiddels 4 jaar ouder ben dan bij de 1ste, scheelt ook.
Buik gaat ook steeds meer in de weg zitten, vooral met afdrogen na het douchen en sokken en schoenen aandoen. Mijn zoontje kan gelukkig zichzelf ook al aankleden en dat scheeld wel hoor, zou er niet aan moeten denken nu nog zo'n kleine spruit rond te hebben lopen.
Ik voel hem ook al erg goed, een echte drukte maker, hahahaha

groetjes

@Evelien,
Wat leuk dat we precies tegelijk lopen! Ja vandaag 26 weken, hoera! Toch weer een kleine mijlpaal... Bij mij begint mijn buik ook al aardig in de weg te zitten, sokken heb ik maar afgeschaft, hihi...
Mijn kinderen zijn 4 (mijn dochters) en bijna 6 (mijn zoon), en zij zijn gelukkig ook al erg zelfstandig. Toch kijk ik wel erg uit naar weer een klein hummeltje in mijn armen, heerlijk!! Ik wens je geduld toe, op naar de 27!
Groetjes, Yvette

Hoi Yvette,

Wat fijn een weekje vrij en dan lekker klussen. Hier gaat het allemaal wat langzamer, ten eerste omdat we nog geen kamertje hebben en ten tweede omdat mijn heup niet lekker werkt op dit moment, dus veel pijn, maar goed nog even en dan zit alles weer op zijn plek en kan ik weer wat meer.

Geniet van je vrije dagen.

Groetjes nanda

Hoi Nanda,
Wat belen dat je heup tegenwerkt zeg. Bij de tweeling had ik ook veel last van mijn bekken, verschrikkelijk is dat! Doe het maar lekker rustig aan, en hou vol! Nog 3 maandjes!
Groetjes, Yvette

Hoi allemaal,
Even niet geweest om te reageren. Ik heb het zo druk gehad. Veel dagen achter elkaar moeten werken en ik heb een kleine spruit rond rennen van 16 maanden. Het is wel leuk hoor maar wel zwaar ... pff. Die kleine is ook steeds ziek en slaapt dan ook slecht. Merk dat ik ook last krijg van harde buiken.
Mijn buik begint nu ook in de weg te zitten. Ik ben veel dikker dan bij de eerste. Lig niet lekker in bed en inderdaad sokken aantrekken enzo gaat moeilijk.
Ik ben gisteren voor het laatst naar de orthomanueel geweest voor mijn rug en hoop dat ik nu recht blijf staan en geen last meer van krijg.

@Evelien: wat naar van je bekkeninstabiliteit, hoop dat het wat beter gaat.
 en @ Nands, jij ook sterkte met je heup.

We moeten allemaal een kamer opschuiven dus als ik niet hoef te werken in het weekend zijn we druk met klussen. Wel leuk hoor maar we hebben dus nog niet echt een plekje om de spulletjes voor de kleine neer te leggen.
Ik krijg wel van iedereen hele schattige spulletjes. Begint nu echt op te schieten.
Succes en veel sterkte allemaal.
Vergeet niet te genieten, het is zo'n bijzonder moment.
Groetjes

hier gaat alles ook z'n gangertje Heb ook erg veel pijn aan mijn bekken op het moment heb ook het gevoel dat deze baby heel laag ligt Heeft ook zijn voordelen want heb eigenlijk alleen 's avonds en 's nachts  erg veel zuurbranden Nog een paar weekjes werken en dan heerlijk verlof begint al op te schieten Aan de ene kant wel leuk maar aan de andere kant moet er nog zoveel gebeuren voordat de baby komt hahaha....
groetjes mira mv marek en bijna (morgen) 26 weken zwv ?

Terug
Bovenaan