Hallo dames

Vanmorgen moest ik door omstandigheden de kattenbak schoonmaken heb handschoenen en een mondkapje opgehad mijn handen heel goed gewassen. Toch ben ik nu wat onzeker, zal ik de vk maandag vrage om toch te controleren?

Hallo,
je hebt goede voorzorgsmaatregelen genomen dus waarschijnlijk is er niks aan de hand,
je kan het natuurlijk altijd even met vk bespreken
Groetjes

Als je je druk maakt moet je dit altijd met de verloskundige bespreken! Dus gewoon doen!
Maar zoals ik het zie heb je het netjes gedaan. Volgende keer toch je mannetje vragen dan hoef jij je niet druk te maken.
Succes!

VO.gens mij is het oK met handschoenen aan. Dat is trouwens ook het advies bij werken in de tuin (geen overbodige luxe bij ons, aangezien de katten deze beschouwen als een heeeele grote kattebak)( ik geef ze ook geen ongelijk, het is nu een soort wilde tuin, weinig aan gedaan ivm verhuizing en verbouwing)

Naar mijn idee heb je ook genoeg voorzorgsmaatregelen genomen, kan niet veel gebeuren denk ik op deze manier. Wel lastig he, als je vriend/man niet thuis is en kat zorgt 's ochtends vroeg al voor zo'n stinkende bak!

Terug
Bovenaan