Hallo dames

Hoe maken jullie baby´s het?
Mijn zoon is inmiddels 9 wkn oud. Gaat snel he.
Ook breng ik hem al naar de KVD, omdat ik mijn stage af moet maken.

Het vervelende is, dat ik nu terug denk en kijk hoe het er aan toe gaat, Dat ik het moederschap best wel heb onderschat. Ik d8 vaak alleen aan de leuke dingen, maar niet aan de vervelende dingen die erbij komen kijken. zoals het gevoel om je kind voor t eerst naar de kvd te brengen, als je weer begint met werken, dat je je niet kan concentreren, want je denkt alleen maar aan je kind, als je kind verkouden wordt, straks die prikken enz

Hebben jullie hier ook last van of ben ik de enige. Dit is mijn 1e kind, dus misschien komt t ook daardoor

Groetjes
 
Ik herken alles wel wat je schrijft hoor! Ook al is dit mijn 2e! Half dec ga ik weer werken (heb nog vakantie eraan vast en ik zie er toch best wel tegenop om haar naar de creche te brengen.
Hoe is dat met jou gegaan? Lijkt me best heftig!
Ik denk dat heel veel moeders dat wel hebben.
En wat betreft die concentratie ook erg herkenbaar. Komt denk ik ook nog door het feit dat je nog aan het ontzwangeren bent. Daar kan een mindere concentratie ook bij horen. En dan ook nog de gedachte aan je kindje....

Veel succes met je stage!






 
Ik heb het ouderschap tot nu toe nog niet onderschat, maar het is idd niet allemaal even makkelijk.
Ik moet over anderhalve week weer aan het werk en hoewel ik wel zin heb om weer te werken en bij m'n collega's te zijn, vind ik het wel moeilijk om Jaimy straks niet meer altijd bij me te hebben! Vooral als hij naar het KDV gaat, lijkt me pittig (de andere dagen is hij bij familie). Maar ik denk dat het ook wel weer went... Ben benieuwd of ik me straks kan concentreren op m'n werk. Ik geniet nu nog even van m'n verlof zolang dat nog kan!!!
 
Herkenbaar hoor, voor ons is het de derde en ik vond het ook steeds moeilijk om ze aan de zorg van een ander over te laten, het wordt wel minder naarmate ze wat groter worden. En het moederschap is pittig, ik ervaar het nu weer, die gebroken nachten en daarbij nog twee andere kinderen die gewoon naar school en zwemles moeten, uit spelen willen, feestjes hebben enz. Ik krijg mijn rust niet maar ik moet er overdag wel zijn. En dat is zwaar. Maar ik weet ook dat dat weer beter wordt. Ik weet wel dat ik met de eerste vond dat ik het erg druk had met hem. Nu heb ik er drie en denk ik....wat was het eingelijk makkelijk met maar eentje!! Nu heb ik nog verlof en daarna vakantie maar dan moet ik toch echt weer beginnen met werken. Aan de ene kant wel weer lekker, even weer wat anders dan alleen maar mama zijn, maar aan de andere kant ook weer moeilijk om de zorg weer uit handen te geven ook al is dat aan mijn eigen moeder die met alle liefde af en toe op onze jongens past. Dus nee, je bent niet de enige!! Succes met je stage!!
 
Terug
Bovenaan