hallo dames

Ben nu 36 week en 1 dagje zwanger, en begin het wat zat te worden. heb zo vreselijk last van mijn ribben net alsof ze er telkens even lekker onder blijft haken.

Morgen om 9.00 weer een groeiecho met 32 week woog ze al 2,5 kilo dus ben benieuw hoe flink ze nou gegroeid is.
En gaan gelijk ook kijken of ze nog in onvolkomen stuit ligt ik duim zo van niet, vind het nu allemaal wel erg spannend worden. Wil zo graag thuisbevallen maarja mocht het blijken dat dat niet kan. Dan ben ik in het ziekenhuis op de juiste plaats!
Is even anders dan ik gedacht had, maarja als het maar veilig is en goede hulp. En de kleine mag goed ter wereld komen dat is het belangrijkste!!!

Afgelopen week en weekend rommelt het ook erg in mijn buik, menstruatie pijn, samen trekkende buik zullen wel voorweeën ofzo zijn.

Nog een paar week en dan voor het eerst mama!!!! Vriendlief vind het ook spannend maar hij helpt me super overal mee!!
Straks mijn vluchtkoffer;-) maar eens inpakken you never know!!!

Succes bij de echo! Ik vind het nog steeds jammer dat wij die niet hebben, heb voige week wel bij de VK gevraagd hoe de groei voelt. En ze kan natuurlijk niets met zekerheid zeggen, maar ze vermoed dat het een iets grotere baby wordt dan gemiddeld, maar niet extreem groot. Mij benieuwen.
Ik ben er ook helemaal zat van. Sinds gisteren zit ik er helemaal doorheen. Ik loop met dikke olifantenpoten, kan mijn eigen sokken/schoenen niet meer aan doen en moet nog twee weken werken.. Vandaag maar eens bespreken op het werk of ik toch niet wat eerder met verlof kan, want ik trek dit echt niet langer.
gelukkig staat mijn man volledig voor me klaar en helpt hij met alles mee

Nou zit er helemaal klaar voor, ben wel blij dat ik al zo vroeg heen mag! Zal vanmiddag of vanavond even een up date plaatsen!

haha die aviya.. herken je wel met je olifantenpoten. ze zijn bij mij savnds het ergst maar schoenen of sokken aantrekken is hopeloos.. jammer dat je verloskundige datniet doet!
@limom veel succes

bij sommige vk kan je extra echo tegen meerprijs krijgen, ideetje?

weet neit waarom maar volgende week krijgen we een liggingsecho, blijkbaar twijfelt ze nog?
de kleine ligt wel met voetjes hoog maar neit altijd met hoofdje in mijn bekken dat weet ik wel.

succes ermee!

Ach ik vind het wel best zo, had leuk geweest de uk nog een keer gezien te hebben, maar ik zie dit maar als een goed teken dat er geen extra echo's nodig zijn :)
En des te groter wordt het verlangen en de drang tot persen bij persweeen groter! hahaha

Nou het eigenwijsje lag nog mooi in stuit. Hoofdje tegen mijn ribben gedrukt en met het kontje en beentjes beneden. Woog nu iets meer dan 6 pond, en alles was goed en een bos haar joh! Heb er 2 foto,s van mee gekregen haha. Maar nou ga ik deze week naar het ziekenhuis en gaan ze proberen of het draaien wil! Eerst half uur aan de ctg en controles en infuus. Daarna draaien en daarna weer aan de ctg. Zal mij benieuwen vind het allemaal wel spannend. Gelukkig kon vriendlief vrij krijgen en gaat met me mee. En ja mocht het niet lukken kijken met de gyn wat de beste manier verder is of stuit bevalling of keizersnee. Nou ja eerst de draai poging maar even afwachten! En dan pas verder kijken denken malen haha! Bij mijn vk praktijk doen ze standaard een liggingsecho,

Terug
Bovenaan