Hallo en een vraagje..

Hallo allemaal,
Ook ik mag me toevoegen na bijna 2 jaar in de januariclub. Wat een goed gevoel he dames, fantastisch! Al voel ik bijna niks...haha, geen misselijkheid, pijnlijke borsten, alleen af en toe moe.
Ik heb meteen een vraag...
Ik ben volgens meerdere calculatoren etc uitgerekend op 27/28 januari. (nod was 23 april)
Maar nu staat op de ene site dat ik 5 weken ben (ook volgens de instructrice van moeders voor moeders) en andere zeggen dat ik 6 weken (ook deze site)
Hebben meerdere 'zwangeren' hier dat meegemaakt? Vind het toch wel spannend, zeker om bij te houden hoe de kleine groeit vandaar...

Nou ik hoor graag van jullie en iedereen veel succes!

Hai,
Welkom en gefeliciteerd!!!!
Wat is het super he!
Hier wel last van misselijkheid en moe en sinds afgelopen dagen ook erg emo. Maar ja het is een zeer goed doel!!!

Mijn nod was 20 april en ik heb op de site van mijn vk getest en hier en ze zeggen allebei 6 weken dus daar ga ik nu vanuit.
Heb je bij je vk gezegd dat je 23 april zeker weet? Zo ja moet je waarschijnlijk wel wachten totdat je 10/12 weken bent voor je echo. Ik wel tenminste. Als je dat nog niet gezegd heb moet je zeggen dat je het echt niet weet en misschien krijg je dan snel een echo zodat ze je kunnen zeggen hoever je bent.

Ik vind het ook erg leuk om te volgen hoe de kleine zich ontwikkeld en ik hou nu de 6 weken aan.

Succes x

Hey, bedankt voor je snelle reactie!

Ik heb tegen de verloskundige gezegd dat ik begin 6 weken ben en krijg inderdaad pas een echo waarschijnlijk 2 juli met 10 weken. Wel vet jammer, want wil eigenlijk wel weten of alles goed is. Maar dat kunnen ze toch nu moeilijk zeggen, maar is meer voor me eigen gevoel.
Met 8 weken krijgen we een intake -gesprek. Gelukkig ga ik tussen me 8 en 10 weken op vakantie, dus is een beetje afleiding.

Had je die symptomen ook al vanaf het begin, of begin je dat nu te krijgen?
ik merk wel dat ik soms wat minder kan hebben en beetje kan snauwen, arme man van mij...
Bedankt voor je berichtje en hou ik ook gewoon 6 weken aan.

He succes!! Groetjes

Hai,
Ja jammer he dat die echo zo laat is. Maar idd je kan nu nog heel weinig zien en deze week komt de hartslag pas dus ook een kleine kans dat ze die nu al zien/horen.
Bij mijn vorige zwangerschap (waar wij ook 2 jaar op hebben moeten wachten) Had ik extreem veel echo's omdat ons mannetje te klein bleef en steeds verkeerd lag om dingen te controleren en aan het eind werd hij weer te groot dus bijna om de week een echo en dat was fantastisch buiten alle spanningen om dan. Nu is de kans klein dat ik er weer zoveel krijg dus wel jammer.

Ik heb ook over 2 weken een intake gesprek en dan wordt de datum voor de echo afgesproken.
Ja ik ben misselijk vanaf het begin maar kan gelukkig nog wel gewoon eten heb zelfs vreetaanvallen :) En de reden dat ik moe ben is ook omdat ik nu een peuter heb rondlopen en die wil 's nachts nog wel eens wakker worden.
Mijn vriend herkend mij weer helemaal terug van mijn vorige zwangerschap ik ben veel assertiever en heb weer mijn mondje klaar terwijl ik dat anders echt niet heb en durf heel bizar wat die hormonen doen met mij.

Nou succes met het geduld en alvast veel plezier op vakantie lekker genieten en dan de kleine in beeld als je thuis komt!!!
XX

Hoi,

Gefeliciteerd en wat fijn dat je niet zoveel klachten hebt haha...

hier ook hoor. bij de ene ben ik zover en bij de ander zover. bij de vk weten ze het ook niet helemaal goed hoor. dus weet het over 3 weken pas precies hoeveel weken ik ben haha.

geniet er lekker van zou ik zeggen.

liefs

Hoi en welkom!

Ik gebruik deze site en de sensitest site en krijg bij beide dezelfde berekening.

Ik heb een week of twee geleden ook een topic gemaakt met 'help ik voelo nog niets' en was toen 5-6 weken. Nu moet ik zeggen dat ik nog niet echt misselijk ben geweest, wel echt heel erg moe, in de ochtend gaat het. Maar vanaf een uurtje of twee in de middag zak ik als een plumppudding in elkaar. Kan alleen maar op de bank liggen.

Dus ik denk echt dat het nog wel komt, alleen in welke hoeveelheid en welke symptonen dat is afwachten. Dit is mijn derde zwangerschap en het is weer anders.

Succes!

Deze site zet mij ook een week te ver. Als je weet welke dag je ovulatie was tel je vanaf die datum + 14 dagen. Je ovulatie is (bijna) altijd 14 dagen voordat je ongesteld moet worden.
Hier ook geen symptomen waar ik ook erg onzeker van word maarja mijn moeder heeft 3 zwangerschappen nooit ergens last van gehad en in totaal 3,5 kg aangekomen en... bij mijn miskramen heb ik juist wel overgegeven. Er is blijkbaar niets over te zeggen. Na de echo van 12 weken ga ik pas geloven.

Liefs

Terug
Bovenaan