Hallo! En: Innesteling?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden!

Ik heb een tijdje niet gereageerd, maar wel weer alles meegelezen. Was even gestopt met zwanger proberen te worden, omdat ik eerst allerlei dingen voor mijn bedrijfje in kannen en kruiken wilde hebben. Nu is dat zo! Dus we zijn deze maand vrolijk en vol overtuiging begonnen aan een liefsdesbaby!

Vanochtend ontdekte in een lichte bloeding. Het was geen rozig slijm zoals je wel veel hoort, maar echt een helderrode bloeding. Maar ook weer geen heftige menstruatie, gewoon wat bloed dus. Mijn cyclus is 28 dagen, en ik ben op 28 mei het laatst ongesteld geworden, en heb mijn nod dus eigenlijk de 25e juni. Dus over precies een week! Volgens mij zijn er nu twee keuzemogelijkheden: of ik word na 21 dagen gewoon vroeg ongesteld omdat er iets niet goed is gegaan :-( Of het is inderdaad een innesteling...Oja...mijn borsten zijn nu ook gevoelig, maar dat heb ik wel vaker...dus..

Maar komt het wel eens voor dat als het een vroege mk is, dat je dan meteen begint te vloeien als het mis is? En wat denken jullie dat het is?

Liefs en allemaal heel veel succes!

Duin
(29 jaar, kindje nr. 1, opnieuw ronde 1, nod is op 25 juni)

hoi Duin!

Wat fijn dat je alles inorde hebt en jullie erweer voor gaan!! spannend hoor! Tja tis een lastige he...Ik weet niet of je weet wanneer je eisprong was??dan moet je 14 dagen verder rekenen en dan kom je op de dag dat je ongi moet worden. innesteling duurt gemiddelt 5-7 dagen na de eisprong...volgens mij is het dan krap maar niet onmogelijk!! Mijn eisprong was 16 juni en ik heb sinds vrijdag wat klachtjes...heel moe, en sinds gister bij tijd en wijlen super ongi gevoel. dan naar de wc maar niks hoor..heb ik normaal nooit last van dus tja we wachten af. mijn NOD is 21 juni.

Ik hoop voor je dat het meteen raak is!! heel veel succes met afwachten!

knuffel sweety

Hoi Sweety,

Dankjewel voor je lieve reactie! Ik heb vorige week zondag mijn eisprong gehad, dus ben nu precies 7 dagen verder. Dus er is wel een kansje, toch? Alleen voel ik sinds een uurtje wel beetje zo'n ongesteldheidsgevoel, dus ik hoop maar dat het niet echt doorzet naar een flinke menstruatietoestand. Die onzekerheid ook....

Wat spannend dat jij al wat klachtjes hebt! Bedoel je niet dat jij je ovulatie op 6 juni had? Gelukkig hoef je nu nog maar een paar daagjes af te wachten...Ik ga in ieder geval voor je duimen dat het raak is. Zet 'm op :)

Liefs,
Duin

ja je hebt zeker een kansje!! Ieder lichaam is anders meid!! Nee, ik heb echt mijnn eisprong 16 juni gehad, 14 dagen later is 30 juni NOD...ben nu dus 1,5 week over mijn eisprong heen. dus op dag 27 nu. ach heb nu een weekje vrij dan gaan de dagen zo wie zo sneller he..maar ben er niet te veel mee bezig hoor!! je lichaam kan je ook goed voor de gek houden als je er te veel mee bezig bent he... dus ik probeer er vrij relaxed ondert te blijven.. ben toch pas ronde 3 dus tja...

duimerdeduimduim meid!!!
knuffel

uhm ik bedoelde idd 6 juni...hihih bedoelde dag 16 dat ik mijn eisprong had..sorry rekenfoutje mijnerzijds hihihi...blonttttttt. ben n u dus 2,5 week over mijn eisprong...
xxxx

Haha ok! Ik dacht al! Nou, ik hoop echt dat je deze week een test met 2 streepjes in de hand hebt.

Bij mij is het bloedje van gisteren opeens weer gestopt. Gisteren had ik nog even wat bruinig spul (sorry) en nu is het over. Maar ik ben er niet gerust op, want ik krijg al iets krampjes, dus dit is denk ik de stilte voor de storm. *zucht* Nouja, kwestie van afwachten....

Succes jij en iedereen verder ;-)
Liefs,
Duin

jah hihihi owwwwww beetje bruinig?? nou tja wie weet nietwaar?? Hoop voor je dat je snel zwanger bent!! Ik wacht rustig af...vannacht wakker geworden door een ongi gevoel niet normaal!! ff naar de wc plassen maar niks hoor. maar ff mijn buik vastgehouden, hielp wel een beetje...naq 15 min ging het over...vind het wel heel raar want ik heb hier echt notmaal geen last van. wacht rustig af...mischein doe ik wel een test morgen hihihiih

xxxxxxxxxx

Hehe, ik weet natuurlijk ondertussen al dat je inderdaad een test met 2 streepjes in de hand hebt gehad, en ik wil je nogmaals feliciteren! Supertof!

Bij mij is vandaag (op cyclusdag 23 ipv 28! grrr) de ongesteldheid doorgebroken, niet superzwaar maar voel het wel in alle hevigheid. Dus: vrolijk op naar de volgende ronde! (Ben mijn vriend voor de zekerheid maar zinkpillen gaan voeren* en heb meteen een pak omega3-capsules voor mijzelf ingeslagen!)

Nogmaals dank voor je reacties, en geniet!! Hoera!

Liefs!
Duin

*verstop het nog net niet in een plakje worst, zoals bij een hond.

Terug
Bovenaan