hallo even een vraagje

Hallo meiden,

ík heb even ene vraagje ik zat eerst op mama's 2005, maarja daar is het ineens erg stil geworden en geen mensen meer, we zijn wel een eigen babyhyves begonnen. maar mis dit wel

nu is mijn vraag mag ik hier bij komen???
of zijn jullie allemaal mama's van een kindje uit het jaar 2006 of ook uit andere jaren erna of eerder?
zelf heb ik 2 meiden uit mei 2005 en april 2007

ik hoor het wel

groetjes

Hey,
Doe niet zo gek, tuurlijk mag je meekleppen in ons kippehokje !!
Ik ben zelf moeder van een zoontje geboren in 2004 en een zoontje geboren in 2006. En de meesten van hier kennen elkaar al vanaf het zwanger zijn forum.
Ik denk dat iedereen je hier van harte welkom heet !!

Groetjes Jolanda

Hey, uiteraard ben je welkom om hier mee te kletsen. Volgens mij zijn er al meer 'illegalen' hier .
Veel plezier met ons wel en wee ....

Liefs Nelleke

Hey!

Nelleke bedoelt zichzelf zeker als halve illegaal, hahahha!   WHAHHA, Nee hoor, welkom hier, en lekker mee kletsen! Ik ben mama van Thomas (11-08-06) en van Nina (23-01-08) en zwanger van een baby die de werknaam Joep heeft ( 20-08-09)
Gewoon gezellig inspringen dus!

Liefs, Marieke

Hoi .... (ik zag je naam niet)

Tuurlijk mag je er gezellig bijkomen! Hier geldt: hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Er zijn hier meerdere mamma's met zowel jongere kinderen als oudere, maakt dus helemaal niet uit!
Alleen een ding: wij zijn gek op foto's hier, dus ik zou zeggen : stel jezelf en je kids even voor dmv een fotootje?? (als je dat wilt natuurlijk )

Groetjes van Cissy mv Fabio 23-8-2006

Hoi,

Tja, ik kan alleen maar met de reacties hierboven instemmen. Het is hier af en toe ook stil hoor, dus hoe meer mensen hoe meer berichtjes.....

Ikzelf ben mama van Merijn (06-06-2004) en Siebe (22-07-2006), dus kom maar op met je berichten en foto's!

Groetjes Fonske

hoezo ben ik nou weer illegaal?
Beetje afwezig, maar verder ben ik gewoon legaal forum-kip hoor! haha
O ja, Ik ben de mamma van Kian, 10-09-2006.
Groetjes!
Nelleke

Terug
Bovenaan