hallo, even voorstellen

Hallo, mijn naam is Wendy en ik ben 18 jaar oud. Ik heb een zoontje van anderhalf en ben nu zwanger van de 2de!! Ik ben er ontzettend blij mee! In het begin is het niet zo goed gegaan met mijn zwangerschap ik had heel veel stress en heb op een gegeven moment heb ik een miskraam gehad! Maar omdat ik niet veel bloedingen had, moest ik voor de zekerheid nog even naar het ziekenhuis voor een echo, en wat bleek, ik was nog steeds zwanger! Ik snapte het niet zo goed maar ik was ontzettend blij! Een week later was ik in slaap gevallen en toen ik wakker werd had ik vocht op mn broek, een beetje rossig.. Ik ging naar de wc en bloedingen en bloedproppen kwamen eruit. Ik weer naar het ziekenhuis en nog steeds was ik zwanger! Het blijkt dat het waarschijnlijk een tweeling is geweest en die bloedingen van de miskraam van de week ervoor waren. Dat is de meest logische verklaring. Ik ben nu in mijn 14de week en gelukkig gaat alles nu goed!

Groetjes Wendy
 
HOI Wendy, ik was ook 17 toen ik voor de eerste keer moeder werdt nu is mijn oudste zoon al bijna 16 en na hem kreeg ik pas 8 jaar later weer een zoon en nu is deze jongste 9, en ik ben weer zwanger nu ben ik 33! leuk om te lezen dat jij ook jong moeder bent.mijn oudste zit al de de 4e hoge school, en ik ben de jongste moeder daar leuk hoor!gelukkig gaat het nu goed met je sterkte en geniet ervan!groetjes sasja.p.s. ik heb er nooit spijt van gehad en zou het zo weer doen!
 
Terug
Bovenaan