Hallo even voorstellen!!

A

Anoniem

Guest

Hallo mama's en a.s mama's!!

Ik ben nieuw op dit forum dus zal me even voorstellen.Ik ben vanessa, 25 jaar jong.Ik ben getrouwd met jeroen, en heb uit een eerdere relatie een zoontje van 3 en hij heet devano jemairey. En we zijn op dit moment 20 weken in verwachting van een dochter!! We zitten dus echt op een heeele roze wolk!!
Ik ben 10 mei uitgerekend, dus ook op het mei forum heb ik me al even voorgesteld..Het lijkt me leuk om met andere ouders ervaringen te delen en zal hier dan ook regelmatig te vinden zijn!

Iedereen een heeele voorspoedige zwangerschap toegewenst!Ik hoor van jullie!

Groetjes vanessa
20 weken zwanger

hi Vanessa.
Leuk dat je er ook bij bent.ik ben zelf ook 25 en zwanger van mijn eerste.10wk..dus als je tips heb..die zijn welkom..En geniet er van.

groetjes janessa

Welkom hier en gefeliciteerd!

Ik ben zwanger van mijn 3e en uitgerekend op 12 juni

Liefs Nienke

hoi,

gefeliciteerd! En welkom hier op het forum, het is altijd erg gezellig!

Grt Suuz 31,5 weken

Hallo dames!!

Suuz82 en janessa..Van harte gefeliciteert met jullie zwangerschap! Leuk om op deze manier met jullie te communiseren!!

Nienke..Ook jij van harte!! En leuk dat je op 12 juni uitgerekend bent, want dat is ook mijn verjaardag!! Toevallig!!

Gaat alles goed in jullie zwangerschap?? Met mij gaat het super..voel me goed en voel het kindje ook dagelijks al goed schoppen!! Echt een heeerlijk gevoel is dat! Weten jullie al wat het word? Ik weet door middel van de 20 weken echo dat we een meisje krijgen!

Groetjes vanessa
20 weken.

Terug
Bovenaan