Hallo, even voorstellen!!!!!!!

HAllo,

wil mij even voorstellen,

ik ben 35 jaar en heb een zoontje van 6....
na +/- 2 jaar klussen zwanger geraakt toen.
Wij zitten nu in ronde 25 en nog steeds niet zwanger...
maar heb geen zin om de hele medische molen te gaan doorlopen, dan maar 1 kindje
alhoewel......
kan mij er toch niet bij neerleggen...
was deze maand 2 dgn over tijd... normaal kan ik de klok eropgelijk zetten 28 dgn woensdag om 10 uur ongi!!!

deze maand niet, duurfde niet te hopen toch maar test gedaan..... helaas en 3 uur na de test komen de rode duiveltjes, ongeloofelijk mijn licham speelt een spelletje met mij...

Nou allen veel succes deze maan d met klussen!!

Liefs elleke

Hoi,

snap best dat je niet die medische molen in wilt maar je verlangen naar en tweede kindje hou je toch. ik heb een dochter van 4 en wij proberen nu 2 en half jaar zwanger te raken van onze tweede. zitten gedeeltelijk in de medische molen ik slik clomid maar nou is kort geleden uitgekomen dat het zaad van mijn man erg slecht is en dat het een wonder is dat we onze dochter hebben na 4 maande verwekt. dus ja het kan wel zowel bij jou als bij mij ik wens je heel veel succes.

groetjes linda

Hallo Linda,

ben wat dat betreft echt een blondje maar wat doet chlomid???
Ik denk er wel aan om van diekorrels te gaan proberen.......
baat het niet, het schaad ook niet

Nou veel succes en plezier met klussen!!!

elleke

hoi elleke...

allereerst welkom op deze site!!! ben zelf ook nieuw hier,en nu al verslaafd!!! ik ben cenn,en al dik anderhalf jaar van de pil af... begin april ga ik v eerst na de gyneacoloog!!!! dood eng ma ja!!!! klote dat je ongesteld bent geworden!!! op na de volgende kans meid!!! ik hoop het voor je!!!

heel veel succes!!!

liefs cenn

Terug
Bovenaan