Hallo even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal, ik wil me aan jullie voorstellen. Ben al regelmatig op deze site geweest en heb jullie verhalen gelezen. Met mijn verhaal wil ik jullie een hart onder de riem steken.
Onze kinderwens van ruim 6 jaar is uiteindelijk na operaties, mri scans, onderzoeken, 6x iui en 3x ivf in vervulling gegaan.
Vandaag ben ik precies 11 weken zwanger en heb na 7 weken mijn eerste echo gehad waarop hartactiviteit te zien was en afgelopen woensdag, ruim 10 weken, heb ik de tweede echo gehad. Er was al een echt mensje te zien wat zwaaide met zijn handjes.
Geweldig om mee te maken.
Deze laatste behandeling voelde ook echt aan als de laatste, gezien mijn leeftijd 37, en mijn gezondheid, ernstige endometriose wat inmiddels ook al op mijn middenrif gevonden is, is toch onze grootste wens in vervulling gegaan.
Ik hoop jullie op deze site te kunnen steunen, vooral ook diegene die met ivf bezig zijn. Dit is toch een zware behandeling.
Tot mailens,
Fleur

Hoi Fleur,

Altijd fijn om zulk goed nieuws te horen! Ik heb nu 3 IUI's achter de rug en vraag me af en toe wel eens af waar dit heengaat. Dus positieve verhalen zijn altijd welkom! Geniet lekker van je zwangerschap!

Groeten, Saar

Terug
Bovenaan