Hallo,
Ik wil me graag toevoegen bij jullie groepje als dat mag. Ben bij 29 jaar en heb een dochter van 2.
Ik heb vorig jaar juni mijn spiraal laten verwijderen.
Maar helaas nog niet zwanger.
Ik lees al een tijdje mee met het zwanger worden form. Maar ik ga toch maar hier heen want vind het nu toch wat moeilijker worden.
Toen ik zwanger van mijn dochter was heb ik ook vol op bijna alle dagen achter het form gezetten.
Zelf moet ik dinsdag naar het ziekenhuis. Om een inwendige echo te laten maken. Om te kijken of er cystes of verklevingen zitten. Heb nog al wat klachten.
En mijn buik begint zo te groeien (lijk wel of ik 5 maand zwanger ben)
Heb zelf gedacht dat ik zwanger was maar na heel wat testen blijkt het niet zo te zijn.
Vandaar dat ik dinsdag naar het ziekenhuis moet. Vind het wel eng hoor.
Zijn hier ook meiden die zoiets hebben gehad.
Was even nieuwschierig.
groetjes mij
Ik wil me graag toevoegen bij jullie groepje als dat mag. Ben bij 29 jaar en heb een dochter van 2.
Ik heb vorig jaar juni mijn spiraal laten verwijderen.
Maar helaas nog niet zwanger.
Ik lees al een tijdje mee met het zwanger worden form. Maar ik ga toch maar hier heen want vind het nu toch wat moeilijker worden.
Toen ik zwanger van mijn dochter was heb ik ook vol op bijna alle dagen achter het form gezetten.
Zelf moet ik dinsdag naar het ziekenhuis. Om een inwendige echo te laten maken. Om te kijken of er cystes of verklevingen zitten. Heb nog al wat klachten.
En mijn buik begint zo te groeien (lijk wel of ik 5 maand zwanger ben)
Heb zelf gedacht dat ik zwanger was maar na heel wat testen blijkt het niet zo te zijn.
Vandaar dat ik dinsdag naar het ziekenhuis moet. Vind het wel eng hoor.
Zijn hier ook meiden die zoiets hebben gehad.
Was even nieuwschierig.
groetjes mij