hallo even voorstellen.

Hallo,

Ik wil me graag toevoegen bij jullie groepje als dat mag. Ben bij 29 jaar en heb een dochter van 2.
Ik  heb vorig jaar juni mijn spiraal laten verwijderen.
Maar helaas nog niet zwanger.
Ik lees al een tijdje mee met het zwanger worden form. Maar ik ga toch maar hier heen want vind het nu toch wat moeilijker worden.
Toen ik zwanger van mijn dochter was heb ik ook vol op bijna alle dagen achter het form gezetten.
Zelf moet ik dinsdag naar het ziekenhuis. Om een inwendige echo te laten maken. Om te kijken of er cystes of verklevingen zitten. Heb nog al wat klachten.
En mijn buik begint zo te groeien (lijk wel of ik 5 maand zwanger ben)
Heb zelf gedacht dat ik zwanger was maar na heel wat testen blijkt het niet zo te zijn.
Vandaar dat ik dinsdag naar het ziekenhuis moet. Vind het wel eng hoor.
Zijn hier ook meiden die zoiets hebben gehad.
Was even nieuwschierig.

groetjes mij

Hoi hoi

Welkom op dit forum!

We hopen net als iedereen hier dat je snel zwanger mag zijn.

En veel succes in het ziekenhuis.

Trieske

1 IUI miskraam
2 IUI mislukt
3e IUI zwanger (4 weken)

Hoi Sandra

Welkom op dit formu. Ik heb zelf ook al een kindje van 1,5. OIk ben na de bevalling vrij veel afgtevallen en werd op een bepaald moment niet meer ongi. Wij dachten dat we wellicht weer zwanger waren maar helaas. Nadat ik na een cyclus van 60 dagen nog niet ongi werd heeft huisarts me naar gyn gestuurd. Toen bleek er naar een hele rist van onderzoeken bij mij niet alles goed te gaan. Heb geen regelmatgioe eisprong en als ik er een heb blijkt het vaak een kwalitatief slechte te zijn. Ik heb nu inmiddels 5 rondes met clomid achter de rug maar dat heeft jammer genoeg nog niets opgeleverd. De gyn heeft in eerste instantie ook twee keer mijn cyclus gevolg en daarom had ik regelmatig bloedonderzoek en inwendige echo's. Vervolgens zijn ze bij mij vrij snel gestart met clomid.

Ik wens je veel sterkte met alles en klets maar lekker met ons mee.

gr. Robin

Hallo,

Vandaag dus een brief op de mat van het ziekenhuis.
Afspraak is verzet naar 13 okt. Ik baal er zo van.
Ik moet tussen vandaag en dinsdag mijn nod hebben.
Ik dacht o dat is mooi bespaard me weer een test als ik kwaaltjes krijg.
Maarja niet dus. Vanaf vandaag wat vage klachten.
Nu denk ik steeds verbeel ik me het of heb ik echt kwaaltjes.
Maarja word dus toch maar weer afwachten.
Maar ik las dat jullie meer op het topic zaten van als het langer dan een jaar duurd zitten.
Maar waar kan ik dat vinden.

groetjes mij

Hoi Sandra

Als je bij het overzicht kijkt van onderwerpen waar je dit onderwerp ook hebt neergezet zie je een : "topic voor iedereen die langer dan een jaar bezig is met..." Daar schrijven wij allemaal inderdaad wat vaker. Je kunt daar gewoon meekletsen hoor. Balen dat je afspraak is verzet zeg!!!! Ik hoop voor jou dat de kwaaltjes die je voelt echt zijn en je inderdaad zwanger bent dan maakt het verzetten van die afspraak ook niet meer uit!! Je weet maar nooit, wie weet is het gewoon echt raak!! Ik hoop het voor je.

gr. Robin

Terug
Bovenaan