Hallo even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben Will, ben 35 jaar en was zwanger van mijn 3e kindje.
Vorige week zat ik nog op het zwanger zijn forum. Afgelopen maandag heb ik dus een mk gehad.Ik voel me echt heel belaberd, veel bloed verloren, nog steeds trouwens.
Vandaag ben ik weer naar de huisarts geweest, ik ging vandaag bijna van mijn stokje.
Assistente heeft mijn Hb gemeten deze was 7,0, volgens haar aan de lage kant. Mijn bloeddruk was 100/50 ook erg laag.
Vanaf maandag steeds aan het vloeien, grote bloedstolsels zo groot als tennisballen.
Maak me erge zorgen over mijn gezondheid, de emoties zullen later wel komen. Wat kan ik nog verwachten, hoe lang duurt deze bloedingen. En hoelang duurt het voordat je er weer een beetje bovenop bent. Van de huisarts moest ik ook maar lekker op bed gaan liggen en dat doe ik ook wel. Maar ik ben niet echt het type om ziek te zijn.
Voel me echt kl*te. Het lijkt als of de wereld gewoon doordraait zonder mij.

Groetjes een hele verdietige en beroerde Will.
P.S. Ik ga mijn bed maar weer in.

Hoi Wiljo,

net even je verhaal op zwangerzijn gelezen. Wat een spanning heb je gehad en zo weinig medeleven van de medische mensen. Ik hoop voor je dat je er lichamelijk snel overheen komt en dat het je lukt om het een plaatsje te geven. Praat erover, huil erover, doe wat je wilt en als je vragen hebt drop ze hier er is altijd wel iemend die er iets meer van weet. Heel veel sterkte.

Hoi Will
We weten hier wat een beroerde tijd je nu meemaakt en nog zult meemaken. Gelukkig was ik zelf niet zo ziek ervan maar geestelijk was ik wel ff goed kapot. Ik hoop dat je goed de tijd neemt om het te verwerken en verwen jezelf maar lekker! Heel veel sterkte!
Liefs Costa

hoi hoi

jeetje meid, ik wil je veel sterkte wensen en neem de tijd voor jezelf.. geef eraan toe en neem leerk rust... je moet nu even aan jezelf denken...

ik leef met je mee

heel veel lifs tobi

Hoi Wil,
Wat verdrietig allemaal, hé? Hoe gaat het nu met je? Is het vloeien al een beetje afgenomen? Ik hoop dat je je inmiddels íets beter bent gaan voelen. Dat liggen op bed geeft immers ook het nare bij-effect dat je zoveel tijd hebt om te piekeren...
Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd en hoop dat je hier, net als ik,  wat troost zult vinden. Als je vragen hebt, stel ze gerust.
Liefs van Sisi.

Terug
Bovenaan