hallo even voorstellen

hallo mama's ik ben Deborah en   ben op 24 februari trotse mama geworden van Sem!
Hij is nu al een lekkere  bul aan het worden heeft wel last van krampjes maar mijn mannetje ging al abc dolphius halen. we hebben net iets ontdekt op zijn tandvlees het was een beetje melkachtig wit en ging moeilijk weg! dus ik dacht metteen aan spruw! Ik moet nu wachten tot half drie want mijn huisarts is nog in gesprek echt heel vervelend. mijn tepels doen ook zeer trouwens!
groetjes een bezorgde moeder

hoi deborah, nog van harte met je zoontje!! ik ben zelf net drie weken moeder van een dochter, naomi. ik las net ook over dat middeltje tegen darmkrampjes dus ga zo ook maar ff kijken of ik t bij de apotheek kan krijgen. ze krijgt wel cinababy druppels maar dat werkt niet voldoende geloof ik. succes met t huisarts bezoek hoop dat t niets is. groetjes anne

hallo Anne,

Even een tip ik zou als ik jou was echt GEEN cinababy doen want dan geef je druppels en dan werkt het even een drie uurtjes en dan vervolgens geef je weer voeding en hebben ze weer krampjes dus het is een beetje rotspul maar wel goedkoop! Mijn man en ik stonden in het begin van de druppels geven te juichen want het leek echt te werken maar nee dus!  Abc dat werkt wel en het helpt de stoelgang ook op gang te brengen helaas is het wel 26,75 euro en cinababy is 4,95 maar voor de kwaliteit wil je het echt wel doen het is maar niets als je je kindje zo ziet kramperen!

liefs Deborah

Terug
Bovenaan