hallo! even voorstellen...

Hallo dames!
Even voorstellen hoor. Ik schrijf al een tijdje mee bij de juni 2009 mama's (sommige namen van jullie heb ik daar ook wel eens gezien), maar misschien hoor ik eigenlijk wel meer hier thuis. Ik ben namelijk 1 juni uitgerekend, dus kan net zo goed een mei-mama worden!   (en dat hoop ik natuurlijk haha)
Ik ben dus yvette, 33 jaar en in verwachting van mijn 4e kindje.
Ik heb al een zoon van bijna 6 (3 april), Moos, en twee dochters van net 4 (21 januari), Mila en Sofie. Deze keer krijgen we er weer een jongetje bij, dus dat is een prachtige afsluiter! Deze baby is heel bewust onze laatste, dus ik probeer heel erg te genieten van mijn laatste zwangerschap, maar ben ondertussen heeel erg ongeduldig en zo benieuwd naar onze kleine man!!
Ik ben nu ruim 27 weken, dus het begint wle op te schieten, maar ik vind deze fase ook lang duren, moet nog 7 weken werken tot mijn verlof (pffft), en dan gaat het echt opschieten!
Ik ga eens even lezen wie hier allemaal meeschrijven!
Groetjes, Yvette

Hallo yvette

Welkom op het Mei forum :D wat leuk dat je zwanger bent van je 4de kindje dat is zeker een mooie afsluiter dat het een jongetje wordt geweldig 2 meiden en dan 2 jongens.

Gaat het goed met je voel jeje prima.

Ik ben vandaag alweer 30+5dagen zwanger gaaaat zo ongeloofelijk snel bij mij ik ben 9 mei uitgerekend van ons 1ste kindje,dus kan ook nog een April kindje worden hahaha.

Ook onze kleine wordt een jongetje :D

hoi Yvette,

Wat leuk dat je ook hier komt meekletsen!

Ik ben ook zwanger van ons 4e kindje. we hebben 3 dochters van 8, 5 en 2,5 jaar. We weten niet wat we nu krijgen, maar ik ga er wel een beetje vanuit dat het weer een meid wordt. Ik zou wel erg verbaasd zijn als het nu een jongen zou zijn.
Dit is ook onze laatste zwangerschap, dus dat extra genieten herken ik wel!

Ik ben uitgerekend op 2 mei, dus het kan ook een april kindje worden.

Groetjes Annemarie

Terug
Bovenaan