hallo, even weer een berichtje van mij

hallo allemaal,

Ik ben een paar dagen vreselijk druk geweest en heb echt geen tijd gehad om hier op het forum te lezen of schrijven.
Kippie bracht even super geweldig nieuws. Dat geeft ons moed!!!!

Met mij gaat alles wel oke...
Heb last van de clomid.... ben opvliegerig en heb geen rust in mijn lijf...
Morgen dag 10.... Vrijdag naar het ziekenhuis voor f.m.
Hopelijk eindelijk weer een eitje in aangroei...
Dat zou wel weer eens fijn zijn.

Mickey hoe was de bruiloft geweest? Lekker gefeest en even alles van je af gezet??

NOu meiden, jullie horen wel weer van me...
Weet niet of ik vrijdag nog kan reageren nadat ik in het ziekenhuis ben geweest, want dan heb ik feest! Maar anders lezen jullie het zaterdag wel weer...

Liefs,
Peet

Hoi Peet,

Vervelend voor je dat die hormonen je onrustig maken, had het zelf ook met gonal f. ik voelde me zo anders. Maar heel veel succes morgen in het ZH. Ik duim voor je dat er 1 of 2 mooie eitjes mogen zitten.

Liefs, Belle

Hoi Peet,

Heh bah wat vervelend dat je zo ´n last van de hormonen hebt. Als ze dan maar goed hun werk doen, toch?? Ik duim voor je dat je FM goed zal zijn en dat er in elk geval 1 mooi eitje zit. Spannend hoor. Kan me voorstellen dat je wel weer blij bent dat je echt weer bezig bent nu. Al zijn de bijwerkingen van de hormonen nou niet bepaald lekker te noemen, denk maar aan je doel!!! Hoop dat dat je er door heen kan trekken. Ik duim voor je en we horen vrijdag of zaterdag graag van je hoe het broeden is verlopen.

Liefs Scorpy

Lieve Peet,

Joh balen dat je, je zo onrustig voelt van de Clomid, klinkt heel herkenbaar hoor, ik heb dat ook altijd een dag of 2. Hier ff dipje. Niks ernstigs hoor, maar voel me lichamelijk niet lekker, mijn teen is weer gaan ontsteken en ben beetje grieperig, zere holtes e.d. en da's ff niet bevordelijk voor mijn humeur... Ik heb ook beetje onrust in mijn lijf, vind het spannend om vrijdag naar de gyn. te gaan, vraag me steeds af of alles nu uit mijn lijf is, na de miskraam, of dat het weer niet goed is... Door daar erg mee bezig te zijn verdring ik ook wel beetje mijn verdriet om de miskraam.
Ik verwacht eerdaags wel een enorme huilbui, ken je dat?? Dat je er zo tegenaan zit, en dat er dan om iets heel onbunulligs ineens een heleboel verdriet loskomt wat er eerst niet goed uitwou?? Ik heb dat soms, kan ik ineens om iets heel kleins enorm verdrietig worden, gewoon, omdat er nog veel verdriet zat........

Maar goed, verder gaat het wel hoor De trouwdag van mijn zusje was geweldig, zaterdag geven ze een groot feest, dus vertreken we weer naar het noorden. Sinds ik zelf getrouwd ben (of waren het nog de hormonen...) heb ik het idee dat een huwelijksvoltrekking me ook veel meer raakt, moest steeds mijn tranen wegslikken hihi. Maar het was een mooie dag!!

Nou meid, tot snel, over 2 nachtjes weten we beide meer....
(en ben jij jarig....gaan jullie iets leuks doen??)
dikke kus van Mij

Hoi Peet

Jeetje wat kunnen die hormonen lastig zijn he?Ikzelf
werd jaren terug helemaal gestoort van clomid.Niemand
kon in mijn buurt komen of iets zeggen want ik vloog
te pas in onpas tegen iedereen uit.Ik heb dit aan mijn
gyn vertelt in die heeft mij op een hormonen met injectie
pen gezet in toen was alles over.Wat was mijn man toen
blij.hihihi.Misschien kun je hier eens naar vragen.Ik hoop
dat je vrijdag een goede f.m hebt.Heel veel succes toe gewenst
in ik zal voor je duimen.

Groetjes anita

Hoi mama peet,

Tja, die hormonen... we hebben er helaas bijna allemaal mee te maken gehad. Het is voor het goede doel zullen we maar zeggen! Ik hoop dat je eitjes mooi groeien en je snel weer op het zwangerforum te vinden zult zijn!
Groeten  en alvast een fijn weekend, Saartje

Hoi lieve peetje
Wil je alvast een hele fijne verjaardag wensen voor morgen en hopelijk met goed nieuws als een moooooi cadeau!! Hoop dat ze flink groeien en dat het een goede ronde wordt deze keer.

veel succes en hoor (lees) het wel hoe het is gegaan!

xxx niekje

Terug
Bovenaan