Hallo F

Wat jammer voor je, maar misschien heb je te vroeg getest?!
Ik heb ook al een test gedaan maar helaas ook neg. maar dat is normaal denk ik want mijn nod valt op 7 oktober en ik denk dat ik pas resultaat kan hebben maximum 2d voordien!
Ik voel me vandaag wel zwanger, ben moe, pijnlijke onderrug, gevoelige tepels... eigenlijk alles wat je zou moeten voelen en wat ik de eerste maal ook had!
Maar we gaan niet te vlug meer hopen en zullen toch heel veel geduld moeten hebben!
Ook ben ik enorm gevoelig, begin snel te huilen en dat is vervelend voor mijn man... die wordt er zelf lastig van!
Och, eigenlijk is dit allemaal wel spannend hé!
Dus zoals we hier zeggen, derde keer, goeie keer!!!!

Ik hoop voor jou dat je niet ongesteld bent geworden vandaag en dat je een pos. test hebt!

Groetjes en een dikke zoen, Belle xxx

Hoi Belle,

Je hebt inderdaad echt te vroeg getest (moeilijk is dat afwachten he?!) maar het kan bij jou dus nog alle kanten op! Ik duim voor je hoor!

Bij mij is het nu zeker, ik ben echt niet zwanger. Pffff, echt balen hoor maar ik probeer alles positief te blijven zien. Woensdag kan ik in ieder geval naar de gyn dus dat is wel een fijn vooruitzicht. Nu maar hopen dat ik niet weer een cyclus heb van 9 weken!!

Nou, Belle, houd je me op de hoogte van alles? Veel sterkte met afwachten en tot gauw!!

X F

Terug
Bovenaan