Hallo ff nieuws van duits meisje!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve meiden,

FF nieuws over het bezoek van de frauenartz!!!
Zoals beloofd voor de meiden die het aan het volgen zijn!!!
Vandaag dus de eerste termijn echo gehad, wat een wonder!!!   Het is nu al een heel kindje met alles erop en eraan, wat waren we gelukkig met deze echo, alles is goed en het kindje was ook goed gegroeit!!!
Onze dag kun niet meer stuk!!! Nu begint alles er toch steeds beter door te dringen dat er echt een wonder in je buik groeit zo raar om te zien!!! Maar heel mooi!!!
Moet nu over 4wk weer terug komen en dan krijg ik weer een echo maar dan niet inwendig en de nekplooimeting en dan laat die ook het hartje aan ons horen!!!

Nou meiden wens jullie heel veel succes met zwanger worden, hoop zo dat jullie dit ook mogen meemaken echt waar!!! Succes!!!!

Liefs Sandy 10wk en 3dgn

hoi Sandy,
Te gek voor jullie dat alles zo goed gaat hoor.
Helaas zag ik maandag op de echo alleen de ruimte waar het vruchtje heeft gezeten..
Heb nl een miskraam gehad in week 8..[ misschien had je het al gelezen..]
Alles netjes opgevangen, en bekeken..ook al heel wonderlijk hoor.
Geniet van dit alles het is zo'n bijzondere periode in je leven..
Groet R

Wat een leuk nieuws!!!!!
Kun je misschien nou wat meer gaan genieten en valt er een spanning van je af!!!!
Is een nekplooimeting verplicht? En wat doen ze dan?
Fijn dat je je prutske kon zien!!! Hoe noemen jullie hem/haar nu?

Veel liefs!!!!!

Lieve Sandy.

Oh wat een wondertje is dat he?! Bij mijn eerste kon ik ook niet genoeg naar die foto kijken, zo bijzonder.
Geniet er maar lekker van meid, ik hoop je snel gezelschap te houden als zwangere.

Liefs,
Jasmijn

Hey Sandy!!
Wat fijn dat het goed gaat met je/jullie.
Leuk hè die echo!!
Jij krijgt er elke maand eentje hè,ik zit nu weer af te tellen voor de 20 weken echo (18 sept) En binnen nu en hele korte tijd wordt het eens tijd dat ie hard gaat schoppen zodat ik hem ook voel. Twee weken geleden dacht ik iets te voelen maar dat zal wel bedrog zijn geweest,ik wil het ook zo graag voelen haha.
Geniet ervan hè,het is en blijft een wondertje!!!
Liefs Mikkie 18,5 wk

Hoi lieve meiden,

Weer bedankt voor jullie lieve reacties!!!
Ja vindt het ook een wonder opzich en geniet nu ook veel meer van al ben ik toch nog best bang soms, maar goed!!! Ga bij de volgende controle iets leuks kopen voor de baby, dat heb ik me voorgenomen!!!

Nu ff op jullie reageren!!! Ria wat ontzettend erg voor jullie dat jullie je kindje hebben verloren!! Wens je heel veel sterkte om dit een plekje te geven, geef eraan toe aan je verdriet!!! En praat er veel over samen en hier op het forum het helpt echt!!! Succes hoor meid!!!

Hoi Deez,
Ja nekplooimeting gebeurt zo rond de 13wk van je zwangerschap om te kijken of je een kindje van down zou kunnen hebben!! Nee we hebben nog geen naam voor ons wondertje, denk er nog eigenlijk niet over na hihi, ach ja we zijn al blij dat het nu goed gaat tot nu toe dan hé!!!

En Mikki,
Goh meid jij bent al bijna op de helft!!! Tuurlijk wil je kindje voelen, dat lijkt me ook erg bijzonder moment hoor!!! Ja krijg niet iedere maand een echo heb er zelf om gevraagt en gekregen deze van 10 wk krijg je gratis en alle andere moet je betalen!!!

Nou meiden jullie ook heel veel succes met zwanger worden en zijn, hou jullie op dehoogte daar kun je van op aan!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan