Hallo, ff voorstellen

A

Anoniem

Guest
Ik ben Tamara, net begonnen met een kinderwens. Vandaag of morgen zou ik ongesteld moeten worden, dus dit is de 1e keer dat ik het officieel voor "echie" afwacht. Het valt me op dat sinds ik echt probeer zwanger te worden ik de ene dikke buik na de andere zie en verliefd in de Prenetal etalage te kijken. Valt/viel jullie dit ook op bij jezelf? Haha, alsof mijn eierstokken spontaan tussen me oren zijn geschoten!  Het zal wel wat minder worden, of niet???  Groetjes Tamara

Helemaal met je eens, en al je vrienden zijn ook nog eens in verwachting of net bevallen is bij mij tenminste wel.

Ik ben ook net begonnen ben net ongesteld geworden en ga nu voor de 2e ronde.

Leuk dat je er bent op deze site het is erg gezellig en als iets kwijt wilt kun je het altijd zeggen.

Succes met zwangerworden
Groetjes Mirella

Hoi Tamara,

welkom hier. En ja ik herken het heel goed. En helaas het wordt niet minder, bij mij tenminste niet. Wij zijn nu bijna een jaar bezig en ik zie nog steeds de bolle buiken groeien om me heen. De prenatal is een leuke winkel geworden en ik kan er echt een hele tijd rondhangen. Helaas tot nu toe nog nix voor mezelf kunnen kopen.

Succes

Liefs
Joanna

Hoi Tamara,

Spannende dagen voor je zeg! Hoop er niet te veel op, anders valt het zo tegen (uit eigen ervaring).  Wij zijn nu ook al een paar maanden bezig met onze kinderwens. Al vanaf het moment dat we het besloten, vielen me de buikjes idd al op. Nu we een paar maanden verder zijn wordt het alleen maar erger. De prenatal etalage daar kan ik wel helemaal bij weg kwijlen. Kijk zelfs al op internet naar kinderkamers, en wagens. Weet allemaal precies al wat ik wil. Lekker weg dromen hoe jou toekomst er met je kleintje uit zal gaan zien, er is toch niks mooiers. Geniet van deze mooie tijd in je leven en ik hoop voor jullie dat het snel raak is, en dat je dan voor het echie spulletjes kan gaan kopen in de prenatal winken. Succes veel liefs isa.

Bedankt voor jullie lieve reacties. Hmmm, het wordt dus niet minder?? Nou ja, we zien inderdaad wel, het voelt gewoon heel bijzonder om deze stap te maken, hoe het verder uitpakt, zal een kwestie van geduld zijn. Gewoon proberen op iemands zwangerschapsvirus mee te teren, haha. Succes allemaal en niet te veel kwijlen bij de Prenetal, straks worden we verzocht om toch maar door te lopen!! Groetjes Tamara

welkom hier tamara,
hoop voro jullei dat het snel mag gaan lukken,maar probeer wel je koppie erbij te houden en hoe moeilijk het ook is probeer er rekening mee te houden dat het neit altijd in 1 keer lukt.dan valt het uiteindelijk straks alleen maar mee mochten jullei snel zwanger raken.

mijn vriend en ik zijn al vanaf december 2003 bezig en we hebben ngo steds hoop.we lopen nu volop in eht ziekenhuis voor onderzoeken en dergelijke.ik heb vandaga een hsg gehad en volgende cycles gaan we voor iui,deze moeten we nog alles zelf proberen,dus we houden een klein beetje hoop dat het ons alsnog zelf lukt.

de reden dat het bij ons nog neit gelukt is is dt het zaad van mijn vriend van slechte kwaliteit is,en door medicijnen te gebruiken is het gelukkig al wel wat beter geworden,het is in ieder geval geschikt voor inseminatie,dus das mooi.

ik hoop dat dit allemaal voor jullie bespaard blijft en dat jullei snel een mooie wondertje mogen verwachten.

liefs nathalie

Hallo,

Het is inderdaad verbazingwekkend hoeveel vrouwen er zwanger zijn. Zeker als ik op mijn werk om me heen kijk. Zelf mensen van wie je het nooit zou verwachten, of nog niet in ieder geval. Maar ja, van mij verwachten de meeste mensen het ook niet en ik hang het ook niet aan de grote klok. Heb ook de neiging om al te kijken welke wagen ik leuk zou vinden en hoe ik de baby kamer wil doen. Moet geduld hebben, maar dat is op dit moment een vervelend woord.
Gr,
Mikkie

Terug
Bovenaan