A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal,
Wilde me ff voorstellen, want ik ben denk ik voorlopig op deze forum!!
Ben Sandy ben 35 jaar en woon samen met mijn vriend in Duitsland al bijna 1 jaar!!!
Was zwanger van ons eerste kindje en was erg snel zwanger binnen 1 maand na het stoppen van de pil!!
Maar helaas is het bij ons misgegaan en ben ik 1mei geopereerd hier in Duitsland.
Ben natuurlijk samen met mijn vriend erg kapot van heb me zelde zo leeg en kapot gevoeld zo lamgeslagen!! Het ging ook allemaal zo snel ging smorgens naar het ziekenhuis dacht nog zwanger te zijn en smiddags om 15.00 was ik al niet meer zwanger. Ben sinds dinsdag weer thuis en voel me nog erg zwak en moe en huil me een eind in het rond. Het doet je ook zo veel pijn,maar ik weet ook dat we naar een aantal maanden gewoon weer zwanger mag raken. Maar ja nu wil ik daar nog ff niet aan denken!!!
Moeten we dit eerst een plekje kunnen geven, dat gaat wel lukken hoop ik heeft ook tijd nodig!!!
Het is een heel verhaal geworden en ik hoop dat er ook hier mensen zijn die me wat advies kunnen geven hoe ik nu eigenlijk het beste verder mee kan gaan??
Alvast bedankt!!!
Groetjes Sandy