Hallo hallo....

Hallo hallo hier was ik nog even op de valreep !!!

Deze dag is bijna voorbij en nog steeds niets van rood te ontdekken !!!
Ik voel me zo raar..... Zou het deze maand raak zijn ???? Hoop het zo !!! Heb nu wel wat krampjes op dit moment maar ik heb niet het gevoel dat het ongi-krampen zijn. Ik heb met mijn vriend afgesproken als ik het vol kan houden, ik pas van het weekend ga testen als ik dan nog niet ongi ben. Want ik kan natuurlijk ook deze maand een langere cyclus hebben. De maand maart heb ik de laatste pilstrip opgemaakt die ik nog had. Toen ik met die strip begon ben ik ook begonnen met foliumzuur. Die combinatie kan want ik heb het eerst overlegt mat mijn h.a. & apotheek. Dan had ik in ieder geval al de 4 weken foliumzuur gehad mocht ik wel gelijk zwanger worden. Maar helaas pindakaas, werd ik (zoals een hoop van jullie al weten) één dag eerder dan gepland ongi. Dus dit is ronde 2. Kan nog wel heel lang duren maar je weet maar nooit !!!!!

Ik ga nu mijn mandje maar eens opzoeken, ookal ben ik morgen vrij. Ik ben nu toch wel erg moe. Al een paar dagen eigenlijk maar ga maar gewoon door. Dat is het beste wat je kunt doen om er niet te veel bij stil te staan. Weltrusten, alle aanstaande mama's & papa's !!!!!

Groetjes & dikke knuffies van Biaggi.
 
Hé Biaggi,

Spannend allemaal hé? We gaan nu maar samen hopen en wachten, want net zoals jij wacht ik ook tot dit weekend om te testen. Hoop dat we snel samen naar het januari forum mogen gaan. Wij hebben besloten om vrijdagmorgen te gaan testen.
Mocht het positief zijn, moet ik gelijk naar het ziekenhuis ivm. mijn bbz van vorig jaar. Voor mij eigenlijk dus dubbel spannend om te horen of het deze keer wel op de juiste plaats zit.
Je laat het ons wel weten toch?
Succes!
 
ha, ik denk reageer hier even! Wel spannend voor je zo hee. En dan maar afwachten tot het weekend is voor die test! Jeetje. Ikzelf heb twee keer een test gedaan en de zenuwen gieren dan door je lijf!! zo raar, je wil zo graag zwanger worden, maar die gedachte datb je t dan werkelijk kan zijn en dan die verdomde uitslag die je dan weer stil maakt. BAH! Maar er is weer nieuwe hoop!! Het zou wel mooi zijn als het zo was he! Dan ben je best wel snel zwanger. Ik vroeg me nou af die foliumzuur, is dat toch wel een aanrader?
Ik ga weer verder lezen! Succes de komende dagen!

Liefs Debora
 
Hallo Debora,

Foliumzuur wordt wel aangeraden i.v.m. open ruggetje en syndroom van down bij je kindje. Ik weet inmiddels nog niet veel. Ik heb een nieuw berichtje getypt. 11-05-2004 onder het kopje "Wat ik hier....".

Groetjes Biaggi.
 
Terug
Bovenaan