Hallo.. heb een vraag

A

Anoniem

Guest
Ik ben hier nieuw..
ik heb sinds 7maanden een heeeeeeeeeele leuke vriend!! (hij is voor mij gemaakt echt waar!!) we wonen net een week samen en t is allemaal heel erg leuk! ik weet dat hij de ware is!  aangezien ik met andere "vriendjes" nog nooit zoiets heb gehad.. m'n moeder m'n tante m'n vriendinnen,, iedereen zegt dat wij bij elkaar horen.. en dat is ook zo!
Nu heb ik altijd al wel vroeg kinderen gewild! kheb een vriendin die net is bevallen van dr 2e! en mn nichtje heeft ook net een klein ventje! ik krijg zo de kriebels als ik kinderen zie of verhalen hoor over zwanger zijn! zou t heel graag willen alleen twijfel ik nog een beetje of we niet nog wat langer moeten wachten! eerst genieten met zn 2en!
toen mn moeder is gestopt met de pil heeft het 3jaar geduurd voordat mn broer kwam! zou dat bij mij ook zo kunnen zijn of maakt dat niks uit??

Groetjes laura

Hoi!

Je kunt pas aan kinderen beginnen als je er helemaal klaar voor bent, en voor meer dan honderd procent zeker weet dat je een baby/kind aan zou kunnen in deze relatie! Als jij denkt dat je er klaar voor bent, dan ben je er klaar voor hoor... maar je moet het dan wel heel zeker weten. Trouwens, het ontpillen, ik weet niet of dat helemaal waar is. Ik ben namelijk twee maanden geleden gestopt met de pil... 1 maand met voorbehoedsmiddel, en de maand daarna besloten we voor een kindje te gaan "klussen" en nu is het al raak! Ik ben vanaf mijn 15e al aan de pil, en ik ben nu 21 jaar.. dus dat ontpillen, ik weet het niet! Ik wens je in ieder geval succes, en hopenlijk maak  je een verstandige keuze, het is natuurlijk niet niks!! Succes...!

Groetjes José

nee maakt niks uit elk persoon is anders, de een hoef je maar een dweil er over heen te gaan en ze is zwanger de ander duurt het heel lang, dus dat maakt niet uit, maar na 7 maanden is best wel vroeg, eigenlijk je moet wel goed beseffen dat een kindje heel je leven bij je blijft maar ook dat je heel je leven te maken zal hebben met de vader , dus besef heel goed wat je gaat doen, veel s6 verders groetjes suzette

jah is inderdaad erg vroeg maar t voelt al zo goed.. maar ik ik twijfel nog te veel aan de ene kant ben ik er wel klaar voor en wil ik het heel graag.. aan de andere kant denk ik dat we eerst maar een poosje met z'n 2tjes van ons huisje en alles moeten gaan genieten.. het is een hele verantwoording wat je dan neemt natuurlijk.
maargoed zolang ik nog in twijfels zit begin ik er nog niet aan... maar als t zover is dan laat ik het zeker horen!

Precies meid, als je het zelf zeker weet, dan maakt het niet uit hoelang je bijelkaar bent, als je maar zeker van jezelf bent.

Mijn stiefzus had net 3 maand een vriend toen ze in verwachting bleek te zijn, helaas kreeg ze een miskraam, daarna zijn ze er wel echt voor gegaan omdat ze zich er zo op verheugden.
In de 2e ronde was ze weer zwanger, sinds januari hebben ze een heel mooi meisje, en zijn ze anderhalf jaar bij elkaar, en het gaat prefect met hun!!!!

Liefs Randy

He Randy, goed je hier te "zien"! Hoe is het met je? hoofd de afgelopen tijd een beetje leeg kunnen maken? vast wel lekker genoten van het mooie weer de afgelopen dagen?! groetjes el

He Randy, goed je hier te "zien"! Hoe is het met je? hoofd de afgelopen tijd een beetje leeg kunnen maken? vast wel lekker genoten van het mooie weer de afgelopen dagen?! groetjes el

He Randy, goed je hier "te zien" ! hoe is het met je? je hoofd een beetje leeg kunnen maken de afgelopen periode? Vast wel genoten van het mooie weer de afgelopen dagen!! Groetjes el

Terug
Bovenaan