Hallo heb een vraagje

<p>ik heb sinds 07/12/18 mijn menstruatie nimeer gekregen en heb een syclus van 25 dagen wij zijn volop bezig voor ons eerste kindje nu heb ik al 2 x test gedaan een van de kruitvat en een van claer bleu en op de bijsluiter staat da als je 2x streepjes hebt in de verticale dat je zwanger bent maar ik heb een horizontale streep op mijn twee testen wat wilt dit zeggen?</p>
 
Hii,
Heel verwarrend dit zou ook totaal niet weten hoe er nou een horizontale streep zou moeten ontstaan. Ik zou even een nieuwe halen en dan nog een keer proberen. Success!! Laat even weten wat je dat dan.
 
groetjesxx
 
Hallo dit is mijn 2de test al zo een streep gehad bij de eerste test van de kruitvat was dit een horizontale en nu bij een van claer bleu was het ook een horizontale streep Kvind dit heel ambetand kweet nimeer wat of hoe 
 
Doe een digitale test van Clear Blue, dan staat er zwanger of niet zwanger. En anders de bijsluiters van andere testen nog even goed doorlezen!
 
Is het zo'n test waar een plusje moet verschijnen als je wel zwanger bent? Dan komt er namelijk sowieso een horizontaal streepje. Het verticale streepje zou dan een plus moeten vormen bij zwangerschap. Ik denk dus dat je, helaas, niet zwanger bent. Wanneer ben je gestopt met anticonceptie? 
 
Je hebt ook testen van clear blue van zwanger, niet zwanger. Ook zelfs met t aantal weken erop. En als t dan nog niet duidelijk voor je is..... heb je nog altijd de HA
 
Terug
Bovenaan