Hallo, hier ben ik (helaas) weer!!!!

A

Anoniem

Guest
Ha meiden

FF in het kort had dit nl al gedaan maar weinig reacties.....
Ben 25 jaar, getrouwd en zijn 2 jaar en 2 maanden "bezig" of leuker gezegd: Zeer actief in bed!!!!Hahaha.
Heb januari 2005 actief meegekletst maar daarna niks meer van me laten horen!!!(sorry)
Toch merk ik dat het best lekker is om even "anoniem" te klagen, zeuren, balen maar vooral even over hetzelfde te kletsen. We zitten toch(helaas) in hetzelfde schuitje!!
Dus bijdeze "meld" ik me weer aan om gezellig heen en weer te babbelen!! Hoop snel wat gezellige reacties te krijgen zodat ik me weer snel "thuis" zal gaan voelen bij jullie!!!

Groetjes Moppie

heey meisie
nou gezellig dat je weer lekker met ons wil babbelen zit je ook in de vase van iui ik zit momenteel op het wacht bankje kan morgen testen wel weer spannend hoor nou ik hoor wel weer van jou

xxx liefs annebel

Ha,
Leuk dat je reageert!! Uuuh nou ik geloof dat ik erg achterloop(als ik hier alles zo lees)
Heb al wel het een en ander aan medicijnen: Primolut, Bromocriptine en nu als laatste Clomid en ja tel maar na als je ze allemaal een zo een 2 a 3  maanden gebruikt hebt.....
Idd dan ben je een jaar verder!! De laatste maand clomid 2x daags 5 dagen lang. Laatste uitslag 2 eitjes!!!! Pffff dus gaan nu ff terug naar 1,5 en evt in januari pas zo een echo met vloeistof(ben nog niet erg thuis in die mooie termen)om te kijken of mijn eileiders niet verstopt zijn...... (logischer als ze dat eerst doen maar ja ik ben geen arts.....)
Maar lees op dit forum veel over iui, en wachtbankjes..... Vertel snap r niet veel van....

Groetjes Moppie

hallo
wat begrijp je niet he bedoel je iui dat is dan gaan ze het hoog bij jou in de baarmoeder brengen dat heet inseminatie heb je ook msn dan kunnen we even verder praten nou dat je msn hebt dan hoor ik het wel
ik ga nu even op bed ik ben der vanmiddag wel weer oke

liefs annebel

Ha Annabel,

Sorry maar ik ben er vanmmiddag niet......
Als je wil mag je ook gewoon op het forum een nieuw berichtje achterlaten met een korte uitleg van het wachtbankje.... Alvast bedankt!!
Groetjes Moppie

En tot gauw

Terug
Bovenaan