A
Anoniem
Guest
Hallo dames/meiden,
ik denk dat ik voorzichtig op dit forum verblijf, ik ben nl ZWANGERRRRRR!!!
ja hoooor zwanger van de 2e en nog wel in ronde 3!!!
bij mijn zoon bijna 3 was ik al na 1.5 maand zwanger, ongeloofelijk zeg!!
maaar ik ben wel nog wat voorzichtig met mijn blijdschap want ik heb pas maandag mijn nod maar heb nu al licht positieve testen(2)
de eerste gaf echt een bijna onzichtbaar streepje, en die van vanochtend ( dipstick van sensitest) gaf een iets duidelijker maar nog wel licht streepje, en ja ze zeggen een streep =een streep dus zwanger toch????
mijn man gelooft nog niet helemaal, die wil duidelijke strepen zien
ik had het begin van de week al een beetje door, ik heb altijd pas op de dag van de ongie zelf pijntjes , maar die had ik dus al begin deze week.
en mijn borsten waren best pijnlijk en er verschenen aders op mijn borsten!
nou ga ik maandag nog een keertje testen om echt zeker te zijn dat ik zwanger ben.
(heb nog 5 dipstikkies liggen)
oja ik ben Prietje 27 jaar en pas getrouwd 11 mei 2006 en heb dus al een wervelwindje van bijna 3
nou ik hoop hier net zo leuk te kunnen kletsen als bij het zwanger worden forum, t was er altijd erg gezellie
ik denk dat ik voorzichtig op dit forum verblijf, ik ben nl ZWANGERRRRRR!!!
ja hoooor zwanger van de 2e en nog wel in ronde 3!!!
bij mijn zoon bijna 3 was ik al na 1.5 maand zwanger, ongeloofelijk zeg!!
maaar ik ben wel nog wat voorzichtig met mijn blijdschap want ik heb pas maandag mijn nod maar heb nu al licht positieve testen(2)
de eerste gaf echt een bijna onzichtbaar streepje, en die van vanochtend ( dipstick van sensitest) gaf een iets duidelijker maar nog wel licht streepje, en ja ze zeggen een streep =een streep dus zwanger toch????
mijn man gelooft nog niet helemaal, die wil duidelijke strepen zien
ik had het begin van de week al een beetje door, ik heb altijd pas op de dag van de ongie zelf pijntjes , maar die had ik dus al begin deze week.
en mijn borsten waren best pijnlijk en er verschenen aders op mijn borsten!
nou ga ik maandag nog een keertje testen om echt zeker te zijn dat ik zwanger ben.
(heb nog 5 dipstikkies liggen)
oja ik ben Prietje 27 jaar en pas getrouwd 11 mei 2006 en heb dus al een wervelwindje van bijna 3
nou ik hoop hier net zo leuk te kunnen kletsen als bij het zwanger worden forum, t was er altijd erg gezellie