Hallo, hier ben ik!!

A

Anoniem

Guest
Hallo dames/meiden,

ik denk dat ik voorzichtig op dit forum verblijf, ik ben nl ZWANGERRRRRR!!!
ja hoooor zwanger van de 2e en nog wel in ronde 3!!!
bij mijn zoon bijna 3 was ik al na 1.5 maand zwanger, ongeloofelijk zeg!!
maaar ik ben wel nog wat voorzichtig met mijn blijdschap want ik heb pas maandag mijn nod maar heb nu al licht positieve testen(2)
de eerste gaf echt een bijna onzichtbaar streepje, en die van vanochtend ( dipstick van sensitest) gaf een iets duidelijker maar nog wel licht streepje, en ja ze zeggen een streep =een streep dus zwanger toch????
mijn man gelooft nog niet helemaal, die wil duidelijke strepen zien  
ik had het begin van de week al een beetje door, ik heb altijd pas op de dag van de ongie zelf pijntjes , maar die had ik dus al begin deze week.
en mijn borsten waren best pijnlijk en er verschenen aders op mijn borsten!
nou ga ik maandag nog een keertje testen om echt zeker te zijn dat ik zwanger ben.
(heb nog 5 dipstikkies liggen)

oja ik ben Prietje   27 jaar en pas getrouwd 11 mei 2006 en heb dus al een wervelwindje van bijna 3

nou ik hoop hier net zo leuk te kunnen kletsen als bij het zwanger worden forum, t was er altijd erg gezellie

Proficiat! Welkom op het forum en geniet van je zwangerschap.
Groetjes V.

Geleficiteerd met je zwangerschap. Geniet er lekker van. Als ik het goed begrijp ben ik ook in mei uitgerekend. Welkom bij de mei mama's.

Groetjes Astrid

Prietjeeeee!!!!

Wat een geweldig nieuws zeg!! Proficiat meid...
Wellicht heb je mijn topics in het zwanger worden forum al gelezen maar voor ons is het ook RAAK.....ben helemaal in de zevende hemel, al is t natuurlijk nog wel super pril...

Hey, ik wens je heel veel geluk en succes en spreek je vast wel weer...
Oh ja, ik ben waarschijnlijk rond 14 mei uitgerekend!!

xxx

Heyy meiden

ik heb vanochtend weeeer een test gedaan ( nummer 3 alweer)
en die  kreeg ook weer langzaam 2 streepjes
begin nu toch iets meer in te geloven dat ik zwanger ben????

hey kindjemaken wat   goed van je dat je nu ook hier mag kletsengezellie!!

en ja volgens mijn berekeningen ben ik op 21 mei uitgerekend, drukke maand hoor:
ik 7 mei jarig, oma 13 mei jarig ,11mei getrouwd, 21 mei trouwdag broer,en schoonzusje jarig op 20 mei, neefje op 30 mei en 31 mei sterfdag mijn vader, pffeww
maar wel leuk, hihi

he meiden tot snel maar weer

liefs Prietje

Heey prientje!

Dat herken ik! De dag van mijn nod heb ik de 1e test gedaan en een licht streepje en de dag erna weer een test gedaan en weer een licht streepje daarna de 3e test een weekje later gedaan en een dikke streep!

Achja streep is een streep dik of dun, dat scheelt!

Ik had van die leuke verwarrende dromen dus toen had ik al het vermoeden..

xxx ssuss

Terug
Bovenaan