hallo, hier even een update

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal!

hoe is het hier?

met mij gaat alles wel goed!

vorige week heb ik nog een echo gehad! mijn vriend was ook mee!
we vonden het hartstikke prachtig!

vandaag zijn we bij de verloskundige geweest en toen hebben we het hartje voor het eerst gehoord! dat was ook schitterend!!

met de baby is tot nu toe alles goed gelukkig!!!

ik voel me daar tegen iets minder,
bij mijn 1e bezoek aan de verloskundige was mijn bloedruk 125/65
ik ging vanmorgen even naar de dokter omdat ik me al een week niet lekker voelde,
nu was mijn bloeddruk 90/50!
veel te laag dus, en mijn bloedsuiker was iets te hoog! 7.8
ik moet nog even deze week even nuchter prikken!

dus maar even rustig aan doen!

maar ik geniet nu wel meer van de zwangerschap, begint steeds meer te komen! en vooral nu ik het hartje gezien en gehoord heb!

we hebben vandaag de kinderkamer afgemaakt, en over 5 weken komen de meubels!
die hebben we zaterdag bestelt! erg leuk!
morgen gaan we om een kinderwagen!
zin in!
dan schiet het al een eind op!
ik ben nog maar 12 weken zwanger, maar ik had weinig geduld met spulletjes kopen hahahahah!
moet kunnen!
nou dat was het wel even weer!

doei doei

liefs Wilma
11wk5d

Hallo Wilma,

Joh kijk maar uit met zo'n lage bloeddruk ga je zo onderuit hoor. Misschien moet je nog even een paar weekjes wachten met kinderwagen shoppen enzo. Vind het al knap dat je de babykamer hebt gedaan.... Je hebt er niks aan als je straks ergens valt en verder van huis bent. Denk goed aan jezelf en je kleine he! Die spulletjes komen er allemaal wel. Snap wel dat je er ontzettende zin in hebt enzo, maar vind toch dat ik je even moet waarschuwen... Heeft je huisarts je wel tips gegeven om je bloeddruk iets te laten stijgen? Bouillonnetjes drinken deed ik toen het zo warm was, zodat ik niet letterlijk flauw werd... Ik ben zelf zo rond de 15 weken flauw gevallen en pijnlijk op mijn stuitje gevallen, tegen een structuur-muur aan dus ook een lekkere schaafwond op mijn rug, jak.

Groetjes
Wasabimammie!

hoi!
Zo jij bent er vroeg bij, dat je de kinderkamer al af hebt! hahaha.
Wij beginnen ermee na de 20 weken echo, vroeg zat.
Veel plezier met shoppen!

Groetjes Mickey (18 wk)

hoi wilma
fijn dat je gerustgesteld bent!ik heb het hartje ook al gezien,dat is wel een opluchting.lekker he,je uitleven op de baby-uitzet?wij hebben bijna alles al.veel gekregen.mensen deden het weg en durfden het mij eigenlijk niet te vragen zo na mn miskraam.ik zei:eek:,geef maar hoor.die baby komt er!
inmiddels ben ik 11 weken en 4 dg.ik koop af en toe wat kleertjes,of lakentjes ofzo.ik spaar kalmpjes aan alles bij mekaar,dan hoef ik op t eind niet nog s uitgebeid te shoppen met mn dikke toeter.
mn vader gaat een wastafel aansluiten op de babykamer en daarna ga ik de supergeinige behangstrook op de muur plakken,die ik laatst niet kon laten liggen in de kwantum.
geniet van t project!
groetjes kari

Terug
Bovenaan