Hallo iedereen ik ben Suus

Zal ik me ook ff netje voorstellen hier. Ik weet niet of ik er veel zal zijn maar ik vind het wel gezellig.

Ik ben Suus, 33 jaar. Ik woon in de Flevopolder. Ik ben bijna 9 jaar getrouwd en zwanger van de 3e!
We hebben al een zoon van 9 en een dochtertje van bijna 8 jaar. Een tijdje geleden dus....

Wat is er veel veranderd in die 8 jaar tijd hee...
Een echo kreeg je toen alleen als er medische noodzaak was, hoogstens een termijnecho.
Nu weet ik gewoon zomaar wat we verwachten en dat het gezond is (wat ze hebben kunnen zien op de 20 wk. echo, ik weet dat niet alles te zien is )

Ik ben 17 dec. uitgerekend en jullie?
Waar komen jullie allemaal vandaan?

Tegen mij zeggen ze gelijk `oh wat leuk een kerstkindje´! Als ik ze de datum vertel. Hahaha hoeft natuurlijk helemaal niet, maargoed het zou kunnen.....

Nou, tot schrijfs!!
Suus

hallo suus,

ik ben milou, 22 jaar en zwanger van de 1ste.
ik ben slecht 3 dagen na jou uitgeteld, 20 december, mij word inderdaad altijd hetzelfde gezegt. niet egt een leuke maand December, het is dan al zo druk met verjaardagen, sinterklaas en kerstmis.
maar goed, we zullen zien misschien worden het zelfs nog wel nieuwjaarsbaby's. Je weet het nooit.

wij krijgen trouwens een zoontje, ik vind het zo ontzettend spannend en kan niet wachten tot ik kan zien hoe die kleine eruit ziet.

groetjes milou

Hallo Suus.

Ik ben Kimberly 20 jaar en in verwachting van onze 1e. ik ben 2 dgen na jou uitgerekend en innd bij mij het zelfde verhaal: Zeggen allemaal oohw leuk een kerstkindje.. maar de VK had het vermoeden dat ik al 2 weken eerder kan bevallen , allemaal heel spannend,

Wij krijgen een meisje en we kunnen ook niet wachten tot we ons wondertje in onze armen kunnen sluiten, ook omdat ze zo actief is ben je er extra benieuwd naar, a.s zaterdag hebben we de pretecho dus kunnen we onze kleine meid weer bewonderen.

Succes met de zwangerschap en tot schrijfs!!

Groetjes Kimberly

Ik ben Tamar (op het forum). Ik ben op 15 december uitgerekend van ons derde kindje. Tegen die tijd is de oudste net 3 en de jongste (middelste) 20 maanden. Alle 3 meiden.
Ik ben dan zelf net 34.
Ik ben heel dankbaar voor de goede zwangerschappen en gezonde kinderen. Ik moet wel zeggen dat ik met zwanger zijn wel klaar ben. Ik probeer het aantal bezoeken aan de vk ook te beperken omdat ik of de 2 kleintjes moet meezeulen of iets anders moet regelen.

Ik zal weer in het zh moeten bevallen, omdat de 1e een keizersnee was.Ik wordt rond week 33 geloof ik weer overgedragen. Prima, goede ervaringen daar.

Ik hoop dat echt op of rond de uitgerekende datum komt, dan zit er net wat tijd tussen verjaardag en Sint en verjaardag en Kerst. We moeten het maar afwachten.

Groet,
Tamar

hallo,
ik ben jessica (mamajesje) en ik ben zwanger van ons eerste kindje.
ik ben nu 27 weken zwanger en 23 dec ben ik uitgerekend:D
wij zijn echt zo blij en we kunnen nie wachten tot we ons meisje in ons armen kunnen nemen.
het enige waar we wel mee zitten is oud en nieuw, omdat het dan een paar daagjes oud is vrezen we er wel voor al dat lawaai enzo maar we proberen er het beste van te maken:D

grtz jessica (Elst Gelderland)

Terug
Bovenaan