hallo iedereen, ik hoop hier ervaringen te kunnen delen, wie kletst mee???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben Sylvia
inmiddels 2,5 jr gelukkig getrouwd en sinds 15 mnd aan het proberen zwanger te worden.

Eerste stap is gezet, man is gecontroleerd en oke
Volgens huisarts is temp. niet nodig ivm controle half jr terug bij gyn, hier
duidelijke ei"groei" te zien. volgende week moet ik voor inwendig onderzoek bij huisarts
of mijn baarmoederslijm "agressief" is ofzoiets.

Graag wil ik met jullie de ervaringen delen, met jullie meeleven
en natuurlijk met zijn allen hopen dat het lukt

Wie wil er met mij meekletsen en er zo een zeer spannende en hopelijk
goed-aflopende tijd van maken??

Sylvia

uuuh oh ja,

ik lees hier al meerdere dingen en ben zeer nieuwsgierig naar alle afkortingen
die hier worden gebruikt

Ha Silvia !

Welkom hier. Ik lees zelf ook al een tijdje mee en schrijf af en toe (soms wat meer... ) mee.

Ben zelf al ruim drie jaar bezig maar nog in de onderzoeksfase, we hebben het onderzoek erg uitgesteld, maar het begon op  een gegeven moment toch wel erg te kriebelen en moesten we er maar aan geloven. Het is erg fijn om af en toe wat te horen van anderen op dit forum, allemaal erg lieve meiden !!

knuffel

Hoi Silvia,

welkom op het forum. Ik hoop dat je hier een beetje je ei kwijt kunt. Zelf zijn mijn vriend en ik al ruim 4 jaar bezig en zaterdag krijgen we de inseminatie van IUI-4.
Even over de afkortingen: welke bedoel je? We leggen ze graag uit aan je! Vraag maar raak!
Succes met je onderzoeken bij je huisarts.

Groetjes Kippie.

Hoi Silvia,

Zoals al gezegd; van harte welkom hier op het forum.
Stel alle vragen die je hebt gerust op dit forum. We zitten hier met behoorlijk ervaren meiden in allerlei fases van onderzoeken en behandelingen, dus meestal is er altijd wel iemand die een antwoord heeft.

Ik ben Scorpy en loop inmiddels ook al weer ruim een jaar mee op het forum. Hebben nu ruim 5 jr. een kinderwens en zitten sinds okt 2005 in de MM. Na alle onderzoeken te hebben doorlopen, incl. baarmoederfoto (HSG) en kijkoperatie is eruit gekomen dat ik verklevingen heb aan van mijn darmen aan mijn eierstokken door (blinde-) en gewone darmontstekingen. In juni zijn wij gestart met IUI + hormonen en van de 2e IUI was ik zwanger. Heb helaas bij 13 wk een miskraam gehad (30-9-06) en wij zijn net deze week weer begonnen met een nieuwe IUI, nr. 3. Zo weet je ff meer over mij.

In elk geval heel veel succes met de onderzoeken en als je je ei kwijt wilt; wij zijn er hier voor je.

Groetjes Scorpy

Bedankt voor jullie lieve reacties

Ik zal de komende tijd zeker me hier laten zien

Uiteraard meeleven met elkaar,

Ben blij dat ik hier me "ei" kwijtkan.

Sylvia

Terug
Bovenaan